Pasjonujesz się inbound marketingiem i chcesz rozwijać swoje zainteresowania i umiejętności. Bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim. Masz już przynajmniej 2 lata doświadczenia związanego z marketingiem w sieci, najlepiej w aplikacjach mobilnych / sieci społecznościowej. Potrafisz pisać angażujące teksty, reklamy, treści na landing page.
Znasz się na m.in. ASO, SEO (Majestic SEO lub Ahrefs), prowadziłeś kampanie PPC (Adwords, Facebook, Twitter), pracowałeś w marketingu dla firmy działającej w podobnym sektorze. Znasz się na analityce internetowej i behawioralnej. Masz doświadczenie w automatyzacji marketingu. Z sukcesem prowadziłeś profile firmy w social media. Idealnie jeśli znasz podstawy HTML o kodowania. Zajmowałeś się optymalizacją konwersji.
Celem pracy będzie ściąganie wartościowego ruchu na globalną wersję naszego serwisu, budowanie ruchu organicznego, zwiększanie konwersji w serwisie, ciągłe ulepszaniem wszystkich działań i procesów. Wpadanie na dobre pomysły i ich realizowanie.