OPIS STANOWISKA
- budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami Dealavo
- praca z klientem anglojęzycznym
- negocjacje przedłużenia kontraktów i up-selli z zadowolonymi klientami
- sprawne reagowanie i rozwiązywanie problemów klientów
- szkolenie klientów Dealavo
- monitorowanie zaangażowania klientów w użycie narzędzi Dealavo i aktywne wspieranie on-boardingu klientów
WYMAGANIA
- odpowiedzialności za wyniki swojej pracy (KPI)
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów I budowaniu relacji z ludźmi
- wysokiej biegłości w obsłudze komputera I narzędziach internetowych
- umiejętności szybkiego uczenia się
Umiejętności, które uznamy za plus:
- doświadczenie w sprzedaży albo Customer Service
- wykształcenie techniczne
- znajomość systemu Jira
OFERUJEMY
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
- bonusy za wyniki
- dodatkowe benefity – m.in. dopłaty do multisport, enelmed
- szansę na naukę i rozwój nowych umiejętności
- możliwość zdobycia solidnego doświadczenia biznesowego z dużymi klientami
- atmosferę startupu technologicznego