Obowiązki:
- Kontakt oraz wsparcie klienta niemieckojęzycznego,
- Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów oraz odpowiadanie na zapytania dot. Produktu,
- Budowanie relacji biznesowej z klientem,
- Współpraca z innymi zespołami ekspertów,
- Cykliczne podnoszenie swoich kompetencji w zakresie wykonywanych obowiązków.
Oczekiwania:
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Płynna znajomość języka niemieckiego lub aktualne, intensywne podnoszenie swoich umiejętności w zakresie znajomości tego języka,
- Łatwość w prostym wyrażaniu swoich myśli (w mowie i piśmie),
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju kariery w cenionych na całym świecie przedsiębiorstwach;
- Umowa o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie;
- dostęp do szerokiej gamy programów szkoleniowych, niezbędnych na w/w stanowisku;
- unikalne możliwości rozwoju kariery zawodowej – m.in. w oparciu o ścieżki kariery i wczesny etap ekspansji oznaczający znaczny wzrost zatrudnienia;