Udostępnij:

IT Support

PLN

Wrocław

21.09.2017

[email protected]

Obowiązki:

  • Kontakt oraz wsparcie klienta niemieckojęzycznego,
  •  Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów oraz odpowiadanie na zapytania dot. Produktu,
  • Budowanie relacji biznesowej z klientem,
  • Współpraca z innymi zespołami ekspertów,
  • Cykliczne podnoszenie swoich kompetencji w zakresie wykonywanych obowiązków.

Oczekiwania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Płynna znajomość języka niemieckiego lub aktualne, intensywne podnoszenie swoich umiejętności w zakresie znajomości tego języka,
  • Łatwość w prostym wyrażaniu swoich myśli (w mowie i piśmie),
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju kariery w cenionych na całym świecie przedsiębiorstwach;
  • Umowa o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie; 
  • dostęp do szerokiej gamy programów szkoleniowych, niezbędnych na w/w stanowisku;
  • unikalne możliwości rozwoju kariery zawodowej – m.in. w oparciu o ścieżki kariery i wczesny etap ekspansji oznaczający znaczny wzrost zatrudnienia;

Project Leader – ON BOARD THINK KONG

Wolska 88, Warszawa

26.03.2020

4 000 - 7 000 PLN PLN

2500 - 5000 PLN

10000 - 17000 PLN

1750 - 2500 PLN

8000 - 12000 PLN

3000 - 4500 PLN

Senior Ruby Developer - CoverWallet

Walencja lub Madryt

12.09.2019

40000 - 50000 PLN

9000 - 13000 PLN

Growth Haker - placeme

Warszawa

12.09.2019

2000 - 3000 PLN

3000 - 5000 PLN