W mfind pomagamy milionom polaków oszczędzić pieniądze i czas na zakupie ubezpieczeń. Odróżniamy się jednak od zwykłych sprzedawców ubezpieczeń, agentów, pośredników czy porównywarek naszym niezwykłym podejściem do klienta. Jesteśmy za to nagradzani przez klientów wysokimi ocenami na serwisach typu Opineo (4,9/5), oraz przez branżę otrzymując statuetkę Ekomers 2016. Dołącz do nas i zmieniaj z nami to, co nie zawsze jest miłym doświadczeniem, w przyjemność!
Na stanowisku Marketing Automation Specialist twoim zadaniem będzie dbać o jak najlepszą strategię, jakość, zakres i częstotliwość kontaktu z naszymi obecnymi klientami. Wspólnie z zespołem oraz za pomocą profesjonalnych narzędzi do automatyzacji marketingu będziesz projektować ścieżki komunikacji, segmentować klientów według ich zainteresowań, dopasowywać komunikaty, oraz analizować wyniki kampanii i wyszukiwać elementy wymagające ulepszeń. Staniesz się w krótkim czasie specjalistą w dziedzinie, która w niedalekiej przyszłości stanie się standardem w każdej rozwijającej się firmie.
Czego wymagamy?
- Twoje mocno rozwinięte logiczne myślenie będzie niezbędne do wizualizacji możliwych przypadków zachowania klienta/systemu, przewidywanie skrajnych scenariuszy, oraz tworzenia reguł personalizacji
- Chęci uczenia się nowych rzeczy z zakresu marketing automation, segmentacji, personalizacji i podejścia omnichannel
- Liczymy na podejście proklienckie, chęć zaoferowania “więcej/lepiej” i wychodzenie ponad oczekiwania klienta
- Nic nie jest idealne, dlatego oczekujemy od Ciebie ciągłej chęci testowania nowych, niestandardowych układów customer journey, ścieżek automation i segmentacji danych
- To samo dotyczy drobnych elementów, które można testować i ulepszać (testy A/B obecnych kreacji będą Twoją codziennością)
- Twoich umiejętności analitycznych i wyciągania wniosków na podstawie danych liczbowych, wyszukiwania powiązań i schematów w grupach klientów
- Wysokiej precyzji w działaniu
- Umiejętności pracy w zespole
- Wysokiego poczucia odpowiedzialności i potrzeby dopinania zadań/ projektów “na ostatni guzik”
Nie obędzie się też bez:
- podstawowej znajomości HTML i CSS
- bardzo dobrej znajomości ortografii i interpunkcji
- znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym
- umiejętności copywriterskich
Co konkretnie będzie Twoim zadaniem?
- konfiguracja ścieżek marketing automation (zapewniamy odpowiednie przeszkolenie z obsługi systemu)
- tworzenie segmentów i grup klientów, konfigurowanie połączeń i wykluczeń pomiędzy nimi
- prowadzenie testów A/B obecnych konfiguracji, szukanie sposobów na ulepszenia, oraz raportowanie wyników
- tworzenie przekazu dla klientów (wiadomości e-mail, sms, komunikaty na serwisie www)
- opracowywanie nowych ścieżek customer journey
- implementowanie wiadomości e-mail oraz SMS
- ścisła współpraca z CRM Managerem
Byłoby super, gdybyś znał/a:
- dowolny system marketing automation lub e-mail marketingu (Emarsys, Mailchimp, GetResponse, SALESmanago itp.)
- zasady jakościowej pracy z klientem,
- podstawy Google Analytics,
- podstawy MySQL
W zamian za to wszystko oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (kwartalne – aktualizacje wynagrodzenia)
- możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w coraz bardziej istotnym segmencie marketingu
- zatrudnienie na podstawie umowy według Twoich preferencji (B2B/ zlecenie/ umowa o pracę)
- możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Warszawie
- świetną atmosferę pracy 🙂
Jeśli dotrwałeś/aś do tego momentu to znak, że warto aplikować! 🙂 Zapraszamy!