EasySend to jedna z największych polskich firm w branży przelewów pieniężnych. W ciągu ostatnich 10 lat zyskaliśmy zaufanie tysięcy klientów indywidualnych i biznesowych z Polski i Wielkiej Brytanii. Nieustannie pracujemy nad tym, aby EasySend stał się pierwszym wyborem dla osób, które regularnie wysyłają międzynarodowe przelewy.
Aktualnie nasz dział marketingu szuka kreatywnej i otwartej osoby na stanowisko: Marketing Specialist
Jesteś wielozadaniowym ogarniaczem marketingowym? Masz głowę pełną pomysłów i nie brakuje Ci energii, aby je realizować, a marketing to dla Ciebie coś więcej niż tylko praca? Śledzisz na bieżąco trendy marketingowe, a AdWords, Facebook Ads, GA odpalasz jeszcze przed śniadaniem? Lubisz rozmawiać i współpracować z innymi i chętnie dzielisz się swoją wiedzą? Większość działań realizujesz online, ale nie masz problemu, aby czasem zająć się marketingiem offline – jeżeli też tak uważasz to EasySend jest miejscem dla Ciebie!
Co będziesz robić?
- współtworzyć i realizować strategie marketingowe i działania promocyjno – reklamowe z wykorzystaniem różnych kanałów (online i offline)
- będziesz mieć oko na działania optymalizacyjne i przygotujesz czasem fajny raport
- analizować efektywność i skuteczność kampanii w różnych kanałach
- współtworzyć landing page, banery, reklamy, mailingi oraz materiały BTL
- współpracować z firmą zewnętrzną w zakresie SEO
- monitorować rynek i działania konkurencji
- testować i wdrażać nowe narzędzia marketingowe
- szukać nowych sposobów dotarcia, aktywizacji i utrzymania klientów EasySend
- śledzić najnowsze trendy marketingowe i proponować nowe rozwiązania i podejścia
Czego oczekujemy?
- dobrej znajomości Google AdWords
- dobrej znajomości narzędzi analitycznych i mierników e-kampanii (np. Google Analitycs)
- doświadczenia w samodzielnym planowaniu i realizowaniu kampanii Facebook Ads
- praktycznej i aktualnej wiedzy o SEO/SEM
- praktycznej umiejętności konfiguracji i optymalizacji kampanii reklamowych
- doświadczenia w pracy nad koncepcją i przygotowaniem materiałów marketingowych
- dobrej znajomości j. angielskiego
- inicjatywy, pomysłowości i wysokiego poziomu samodzielności
- komunikatywności i pozytywnej energii
- nieustannej chęci do poszerzania swojej wiedzy w zakresie marketingu
- Mile widziane:
- doświadczenie w branży finansowej lub firmie w modelu SaaS
- znajomość MailChimp, Tag Managera
Co możemy Tobie zaoferować?
Możliwość rozwoju
- jesteśmy zespołem, w którym będziesz mieć czas na rozwój własny, poszukiwanie nowych rozwiązań, szukanie inspiracji czy testowanie nowych pomysłów.
- otrzymasz pieniądze na swój rozwój. Sfinansujemy Tobie wyjazd na szkolenie czy konferencję
- praca w dynamicznie rozwijającej się branży fintech w modelu SAAS
Dobrą atmosferę w pracy
- fajny i pomysłowy zespół, dla którego chętnie przyjdziesz do pracy
- w każdą środę mamy firmowe obiady – nic tak nie integruje jak wspólny posiłek
- lubisz pograć na konsoli lub w darty? My też! W strefie relaksu możesz z nich spokojnie korzystać.
- imprezy integracyjne w okresie letnim i zimowym! All Inclusive 🙂
- lubisz aktywny tryb życia? My też! W ostatnim Runmageddonie naszą firmę reprezentowało 10 osób. Może dołączysz?
Będziemy o Ciebie dbać
- atrakcyjne i konkurencyjne rynkowo wynagrodzenie
- forma współpracy taka jaką preferujesz. Jesteśmy elastyczni!
- dodatkowe 150 zł co miesiąc do wykorzystania na platformie Multikafeteria. Samodzielnie decydujesz czy wolisz MultiSport, bilety do kina czy vouchery do licznych sklepów.
- pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie? Masz to jak w banku.
- w każdy poniedziałek i środę świeża dostawa różnych owoców.
- roczny budżet szkoleniowy do wykorzystania – to Ty wybierzesz w czym chcesz się doskonalić.
- nieograniczony dostęp do dużego wyboru herbat i kaw
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez EasySend Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest EasySend Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej 223 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.