Opis stanowiska pracy:
Poszukiwany iOS Developer do szybko rozwijającego się międzynarodowego software-house’u. Obecnie realizujemy bardzo wiele atrakcyjnych, pełnych wyzwań projektów dla ciekawych startupów i uznanych firm. Jeśli posiadasz doświadczenie na wspomnianym stanowisku, chcesz stale zwiększać swoje umiejętności i planujesz karierę w branży – jesteśmy idealnym wyborem dla Ciebie.
Oferujemy:
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość nauki i ciągłego rozwoju (nie tkwisz w tym samym projekcie przez X-lat),
- różne wymiary pracy (studentko/studencie też aplikuj!),
- zarobki w widełkach (3.500-7500 netto),
- przyjemna atmosfera pracy,
- wysokiej jakości sprzęt (pracujemy na komputerach Apple)
- komfortowe biuro (jeśli wolisz pracować z domu, od czasu do czasu jest to możliwe),
- lekcje języka angielskiego w czasie pracy,
- wyjazdy na konferencje oraz szkolenia.
- czynny udział w budowaniu działu mobilnego,
- możliwość realizacji własnych pomysłów.
Wymagania:
Dobrze by było, gdybyś znał(a) się na:
- ObjectiveC
- Swift (w nim głównie kodujemy nasze projekty)
- Cocoa Framework
- Git
- Testowaniu aplikacji
- HockeyApp, Maven, Jenkins, Fabric.io będą atutami
- Wymagamy minimum rok komercyjnego doświadczenia w kodowaniu aplikacji
Ponadto:
- dobra znajomość języka angielskiego,
- zapał do pracy,
- umiejętność logicznego myślenia,
- nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- umiejętności komunikacyjne.
Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! [email protected]
Appformation jest młodą, polsko-brytyjską firmą specjalizującą się w tworzeniu aplikacji mobilnych i webowych. Została założona w 2014 przez grupę doświadczonych managerów, handlowców oraz najlepszych programistów, którzy specjalizują się w natywnych aplikacjach na platformy: Android oraz iOS, PHP (Symfony, Zend), Python oraz JavaScript.
Firma została stworzona z myślą o dostarczaniu najlepszych oraz możliwie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w szybkim czasie oraz za rozsądne pieniądze. Nasi klienci mogą liczyć na indywidualne podejście, wysoki poziom kompetencji oraz wiedzy technologicznej, biznesowej, a także na umiejętności miękkie – znajomość mechanizmów marketingowych, reklamowych i social media.