Take Care (takecare.ai) to narzędzie z pogranicza customer intelligence i customer care. Integruje i analizuje ono dane z kilkunastu źródeł, by zbudować obraz 360 każdego klienta. Umożliwia sprawną komunikację z klientami z poziomu jednego dashboardu, tworzy predykcje zakupowe, wspiera obsługę zamówień.
Poszukujemy Project Managera – osoby z charyzmą, zainteresowanej nowinkami technologicznymi, która zarządzi pracami naszego zespołu IT tak, by szybko i sprawnie wejść z nowym produktem na rynek.
Zadaniem tej osoby będzie prowadzenie projektu po stronie technicznej, m. in.:
• raportowanie do biznesu odpowiedzialnego za rozwój systemu, zbieranie od niego wymagań, terminów, kamieni milowych
• planowanie pracy z Software Housem, który pracuje nad developmentem
• rozliczanie etapu prac, czyli obiór poprzez testy, przekazanie informacji do biznesu, zebranie feedbacku, zaplanowanie poprawek i przejście do kolejnego etapu
Po zakończeniu pracy nad developmentem: opieka techniczna nad istniejącym już produktem, czyli poprawki błędów oraz rozwój nowych funkcjonalności.
Od kandydata oczekujemy:
• minimum 2 letniego doświadczenia w prowadzeniu projektów technicznych (najlepiej, jeśli to były projekty związane z produkcją aplikacji w modelu SaaS)
• znajomości zagadnień technicznych z zakresu produkcji oprogramowania
• komunikatywności
• znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym (komunikatywnym)
• proaktywnego podejścia do problemów (wyzwań ;)), które się pojawiają przy takich projektach. Oczekujemy rozwiązań, a nie informacji, że mamy problem
Oferujemy pracę w dynamicznym, wyspecjalizowanym zespole, możliwość rozwoju w ciekawym projekcie, nabycia nowych kompetencji. Przede wszystkim jednak – szansę na realne kształtowanie narzędzia, uczestnictwo we wprowadzaniu go na rynek, kształtowanie strategii rozwoju.
Nasze biuro znajduje się w odrestaurowanej kamienicy w centrum Warszawy (okolice ul. Chmielnej).