Udostępnij:

Sales manager - ChatForce

8000 - 12000 PLN

ChatForce (formalnie Bot4Business sp. z o.o.) to startup, który dostarcza korporacjom kompleksowe, zintegrowane rozwiązania z zakresu budowania nowego, skutecznego kanału komunikacji z klientami na komunikatorach (np. Messenger). Dbamy o to, aby nasi klienci mogli w prosty i szybki sposób przenieść komunikację z klientem na komunikatory, oraz aby relacja z klientem w nowym kanale była spersonalizowana i oparta na wartościowych interakcjach. Zatrudniamy szereg specjalistów z zakresu rozwoju oprogramowania, integracji, data science, jak i uczenia maszynowego. Zostaliśmy sfinansowani przez inwestora finansowego – mAccelerator.vc oraz grant rządowy od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. W związku z intensywnym rozwojem spółki poszukujemy wzmocnienia zespołu sprzedaży – Sales managera, która/y będzie poszerzać portfel Klientów ChatForce.

Dołącz do nas jeśli chcesz:

  • dołączyć do niezwykle dynamicznie rozwijającego się startupu, który rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy kontaktują się ze swoimi klientami;
  • aktywnie pozyskiwać nowych Klientów;
  • budować długotrwałe relacje biznesowe i pracować z Klientami z całego świata;
  • pracować w kulturze współpracy;
  • uczestniczyć w dalszym rozwoju ChatForce.

Nad czym będziesz pracować:

  • aktywne pozyskiwanie Klientów;
  • tworzenie długotrwałych relacji z Klientami;
  • rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów;
  • przygotowywanie materiałów sprzedażowych, wycen i specyfikacji;
  • przygotowywanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych;
  • wsparcie posprzedażowe;
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych;
  • pozyskiwanie partnerstw biznesowych;
  • współpracę z działem technicznym ChatForce w zakresie rozwoju produktu i wdrożeń;
  • uczestnictwo w konferencjach branżowych;
  • obsługę płynących zapytań od Klientów;
  • reprezentowanie firmy i dbanie o jej dobry wizerunek.

Dołącz do nas jeśli masz:

  • doświadczenie zawodowe poparte sukcesami w sprzedaży dla biznesu (B2B) – najlepiej w zakresie rozwiązań marketingowych;
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia procesu handlowego i znajomość techniki sprzedaży;
  • wysoką kulturę osobistą i zdolności interpersonalne;
  • umiejętność sprzedawania usług IT;
  • umiejętność dobierania rozwiązania pod konkretne potrzeby Klienta;
  • umiejętność planowania i zarządzania własnym czasem;
  • mile widziane posiadanie minimum 2 letniego stażu w pracy na stanowisku handlowca (lub opiekuna kluczowych klientów) w relacjach B2B.

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającym się startupie;
  • intensywny rozwój zawodowy;
  • pracy z nowoczesnymi rozwiązaniami IT z zakresu Big Data i uczenia maszynowego;
  • intensywną naukę;
  • jasno wytyczone obowiązki oraz zadania, w tym plany sprzedażowe;
  • pracy przy ciekawych projektach z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii na rynku informatycznym.