Grupa Interchange to światowy lider w wymianie walut, prowadzący swoją działalność od 1991 r., a w Polsce od 2005 r. Na całym świecie znajduje się prawie 140 kantorów Grupy, a ciągle rozwijająca się działalność w Polsce składa się obecnie z 27 placówek w pięciu największych miastach kraju.
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem, do biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
specjalista ds. marketingu
Opis stanowiska:
• odpowiedzialność za nowe działania marketingowe Grupy Interchange w Polsce oraz współkreowanie wizerunku naszych spółek,
• analiza rynku oraz nowych trendów w zakresie działań medialnych,
• administrowanie stroną internetową, aktualizowanie jej o najnowsze wiadomości, dodawanie lokalnych informacji, komunikatów prasowych oraz (potencjalnie) treści na bloga,
• koordynowanie działań z obszaru e-marketingu (reklamowanie za pośrednictwem Google Adwords, monitorowanie efektywności kampanii za pomocą Google Analytics, odpowiadanie na opinie w Google, rejestracja/aktualizacja szczegółów dotyczących spółek na odpowiednich portalach internetowych),
• zarządzanie reklamą i promocją w ramach zatwierdzonego budżetu (materiałami POS, ogłoszeniami w prasie, artykułami PR i innymi mediami offline),
• zapewnianie zgodności materiałów reklamowych z wytycznymi Grupy,
• kontrola budżetu marketingowego oraz prowadzenie raportów marketingowych,
• wspieranie operacyjnego managera w celu zapewnienia doskonałej komunikacji z klientami w formie pisemnej.
Co oferujemy:
• nowo utworzone, niezależne stanowisko w firmie o interesującym i złożonym profilu biznesowym,
• umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku w niepełnym wymiarze czasowym, z możliwością wydłużenia do pełnego etatu w miarę rozwoju stanowiska,
• elastyczne godziny pracy,
• pracę w centrum Warszawy, bądź możliwość pracy zdalnej,
• niezbędne narzędzia i oprogramowanie,
• pracę w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole,
• konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji i doświadczenia,
• benefity w postaci opieki medycznej Luxmed i karty Multisport.
Czego oczekujemy:
• wykształcenia wyższego,
• doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
• kreatywności i samodzielności w działaniu,
• bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, w mowie i w piśmie,
• znakomitych umiejętności posługiwania się językiem polskim oraz przyjaznego stylu pisarskiego w kontaktach z klientem,
• dużej samodzielności i inicjatywy w proponowaniu nowych, niestandardowych rozwiązań,
• wysokiego poczucia estetyki,
• mile widziane doświadczenie w pracy z GoogleAdwords, GoogleAnalytics, WordPress.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV (najlepiej w jęz. angielskim) na: [email protected]
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).”