Opis stanowiska:
– Proaktywny kontakt z klientami, badanie ich potrzeb i wsparcie w realizacji badań
– Proponowanie realizacji dodatkowych badań w ramach organizacji (w innych działach)
– Przedłużanie współpracy i renegocjowanie umów z obecnymi klientami
– Prowadzenie Webinarów dla klientów Webankiety w duchu tips&tricks
– Tworzenie materiałów wspierających klientów
– Reaktywowanie klientów, którzy przestali korzystać z platformy
– Zarządzenie głosem klienta
– Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych
Mile widziane:
– Doświadczenie w obsłudze klienta internetowego lub w sprzedaży usług internetowych w B2B
– Znajomość zagadnień związanych z badaniami satysfakcji.
– Umiejętność “łączenia kropek” (znajdywania rozwiązania problemu klienta poprzez połączenie kilku dostępnych funkcji)
– Poczucie humoru
Ze swojej strony zapewniamy:
– Szkolenie z zakresu produktu i jego zastosowań
– 3-4K PLN podstawy, W zależności od Twojego doświadczenia, wiedzy i oczekiwań. Dogadamy się 😉
– Premie / bonusy za realizację miesięcznych targetów.
– Elastyczne godziny pracy i najlepsza Lavazza, w biurze w Warszawie.
– Udział w konferencjach, szkoleniach oraz Work – Life Balance 😉
– Współpracę firma-firma / UZ / UP.
– Już nie taki młody, ale nadal dynamiczny zespół (tak wyglądamy: https://vimeo.com/154086285 – film z poprzednich rekrutacji)
Czemu potrzebujemy właśnie Ciebie?
Bez owijania w bawełnę – kręci się ten biznes, a chcemy, żeby kręcił się jeszcze lepiej. Ułożyliśmy już development produktu, dział obsługi klienta i content marketing. Czas na ułożenie procesów sprzedaży. Osoba na tym stanowisku to bardzo ważny brakujący element całej układanki.
Naszymi klientami są banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, duże firmy i korporacje. Będziesz się kontaktował z ludźmi z każdej możliwej branży i poznawał ich biznes. Nie ma mowy, żeby będziesz się nudzić.
Gotowy/gotowa na takie wyzwanie?
Aplikuj do nas!