Mfind to porównywarka i multiagencja ubezpieczeniowa online. Działamy na rynku od ponad 2 lat. W ciągu tego czasu staliśmy się liderem, wyznaczając nowe trendy w branży ubezpieczeniowej i e-commerce. Nasza codzienna praca to pomoc klientom w znalezieniu najlepszych ofert ubezpieczeń komunikacyjnych, zdrowotnych, turystycznych i majątkowych w ponad 30 towarzystwach ubezpieczeniowych.
Czy warto z nami współpracować?
Otrzymaliśmy najważniejsze wyróżnienie branży e-commerce w Polsce – statuetkę Ekomers 2016 za “Najbardziej ludzką strategię social media”. Jako jedyny polski startup z branży ubezpieczeń zostaliśmy wyszczególnieni w światowym rankingu InsurTech 2015 w kategorii “Education”. Klienci nas kochają! Ponad 97% z nich poleca nas innym. Zajrzyj na nasz profil Opineo i przekonaj się sam/a 🙂
Czy to właśnie Ciebie szukamy?
Praca w mfind na stanowisku Specjalisty SEM / Analityka to okazja do tego, by łączyć i rozwijać Twoje zdolności analityczne i organizacyjne z wiedzą z zakresu e-marketingu. Jeśli wiesz jak podnosić OR, CTR i konwersję, jednocześnie zmniejszając CPC, a do tego określenie remarketing nie jest Ci obce – to już połowa sukcesu! Druga połowa to kreatywne działanie, brak oporów przed ciągłą pracą analityczną i bezproblemowe dogadywanie się z ludźmi. Jeśli jesteś taką osobą, to zapraszamy Cię do naszego start-upowego zespołu! 🙂
Na początek oferujemy Ci pracę czasową (idealną dla studenta lub świeżo upieczonego absolwenta uczelni) z szansą na bardzo szybkie przejście na stałą umowę.
Do Twoich obowiązków będzie należało m.in.:
- Wdrażanie i prowadzenie kampanii e-marketingowych w wielu kanałach mediowych (AdWords, Facebook Ads, e-mail marketing),
- Koordynacja prac nad kampaniami z działami sprzedaży, kreacji (graficy, copywriterzy) oraz IT,
- Szczegółowa analiza wyników poszczególnych kampanii,
- Przygotowywanie szczegółowych analiz danych, na podstawie których będą podejmowane decyzje na temat wydatków PPC, optymalizacji kampanii e-marketingowych lub serwisu,
- Monitorowania i analizowania statystyk kampanii w sieciach afiliacyjnych i u partnerów zewnętrznych,
- Optymalizacja kampanii w zakresie budżetowania, tworzenia i testowania kreacji,
- Raportowanie do managera wyników oraz wskaźników efektywności działań,
- Testowanie nowych sposobów maksymalizacji ruchu reklamowego.
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w podobnej pracy np. wcześniejsza praktyka, staż w sieci afiliacyjnej, domu mediowym, lub agencji SEM,
- Umiejętność prowadzenia i szczegółowej analizy kampanii e-mailingowych, reklam AdWords, reklam Facebook Ads,
- Samodzielność, systematyczność i znakomita organizacja pracy,
- Zdolność prowadzenia i koordynacji kilku projektów jednocześnie,
- Mocno rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych liczbowych,
- Praktyczna znajomość narzędzi: Google Analitycs, Google AdWords, DoubleClick, Google Tag Manager, Power Editor,
- Bardzo dobra znajomość programu Excel,
- Dobra znajomość MySQL,
- Podstawowa znajomość HTML,
- Mile widziana podstawowa znajomość Java Script.
Co oferujemy:
- Pracę w gronie pasjonatów e-commerce,
- Energiczną i pełną wyzwań atmosferę start-upu,
- Dużą samodzielność w działaniach, raportowanie bezpośrednio do managera,
- Możliwość współtworzenia jednego z głównych projektów online w Polsce,
- Pracę z największymi w kraju partnerami internetowymi i finansowymi,
- Pakiet relokacyjny w przypadku osób spoza Warszawy,
- Własny, służbowy kubek wykonany z najwyższej jakości porcelany 😉