Podczas trzymiesięcznego stażu zadbasz o to, by trafiał do nas najlepszy design vintage, który rzetelnie opiszesz i przygotujesz do publikacji.
Twoje zadania:
– Selekcja i moderacja (merytoryczna i kreatywna) ofert zgłaszanych przez sprzedawców
– Tłumaczenie opisów ofert na język angielski
– Doraźna pomoc w realizacji zdjęć przedmiotów dla naszych sprzedawców oraz w bieżących działaniach marketingowych i sprzedażowych
Twój profil:
– Student(ka) z dyspozycyjnością minimum 4 dni w tygodniu (30-40h)
– Z płynną znajomością języka angielskiego (C1)
– Z zamiłowaniem do stylistyki i kultury vintage oraz dekoracji wnętrz
– Osoba dokładna i samodzielna, o pozytywnym usposobieniu
Twoim dodatkowym atutem będzie umiejętność fotografowania.
Oferujemy:
– Wynagrodzenie miesięczne 1 500 zł netto
– Rolę w szybko rosnącym start-upie o międzynarodowym zasięgu
– Przyjazną atmosferę pracy w kamienicy na Mokotowie
– Zniżkę pracowniczą na dostępne u nas produkty
– Możliwość stałej współpracy po ukończeniu stażu
Informacje praktyczne:
– Zgłoszenia przyjmujemy do końca lutego
– Start w pierwszej połowie marca, na trzy miesiące
– Aplikując wyślij CV i kilka zdań motywacyjnych na adres praca[at]yestersen.pl
– Jeżeli prowadzisz bloga lub masz profil na Pinterest / Instagram / Tumblr pokazujący Twoje zainteresowania, to podeślij do nich linki
Kim jesteśmy:
yestersen to internetowy marketplace vintage zrzeszający 200 profesjonalnych sprzedawców retro. Działamy od grudnia 2015 r. i oferujemy obecnie blisko 6,000 autentycznych mebli i dodatków z lat 1920-90. Idzie nam dobrze i szukamy świetnych ludzi żeby dalej rozwijać nasz Gabinet Vintage w Polsce i na nowych rynkach.