100 tysięcy klientów miesięcznie
Do Revolut dołącza ponad 1 milion nowych klientów miesięcznie na świecie i ponad 100 tysięcy w Polsce. Od maja do sierpnia 2023 r. ponad 900 tysięcy klientów płaciło za granicą przy użyciu karty Revolut – wydali w ten sposób ponad 2 miliardy zł. Społeczność klientów Revolut w Polsce zbliża się liczebnie do 3 milionów. Kampania w telewizji ma pomóc ten próg przekroczyć i dotrzeć do odbiorców, którzy nie słyszeli o aplikacji. Firma chce też zachęcić osoby, które podróżowały z Revolut w wakacje, do odkrywania funkcji i usług przydatnych na co dzień, także po urlopie.
– Chcemy, aby każdy posiadacz konta bankowego w tradycyjnym polskim banku korzystał także z drugiego konta – w Revolut. Dzięki temu, nie tracąc niczego, będzie mógł czerpać z dodatkowych benefitów Revolut, których nie znajdzie w żadnym tradycyjnym banku. O tym także jest ta kampania – podkreśla Wiktor Stopa, Head of Growth w Revolut.
– Polska to nasz trzeci największy na świecie rynek, z potencjałem do dalszego wzrostu. Revolut rozwija się nad Wisłą wielokierunkowo – rośnie liczba kont dla firm, dla klientów indywidualnych, dla dzieci, współdzielonych i inwestycyjnych. Od oficjalnego wejścia Revolut do Polski minęło ponad 5 lat nieprzerwanego wzrostu. Czas jednak dotrzeć do nowych grup odbiorców i uruchomić kolejne silniki wzrostu, w tym pierwszą kampanię w telewizji – dodał Wiktor Stopa.
Revolut buduje zespół i inwestuje w polski rynek
W związku z uruchomieniem działań płatnych, opartych o współpracę z twórcami i reklamę, do zespołu Revolut w Polsce dołączyło w ostatnich miesiącach troje doświadczonych menedżerów: Zoe Gralińska-Sakai, Creative Marketing Manager CEE (wcześniej w H+K Strategies), Piotr Oleksy, Senior Growth Marketing Manager CEE (wcześniej w PayPal) i Martyna Kłos, Strategy & Operations Manager Polska (wcześniej w Glovo). Za rozwój biznesu w regionie odpowiada Wiktor Stopa i to do niego raportuje zespół.
– Revolut jest na dobrej drodze by stać się najpopularniejszym bankiem w Europie. 30 milionów osób, które nam zaufały, nie musi martwić się przewalutowaniami czy bezpieczeństwem kart jednorazowych podczas zakupów online. Otrzymują cashback od zaprzyjaźnionych z nami marek i korzystają z wielu innych benefitów. Chcemy aby jak najwięcej osób poznało te korzyści, stąd ta i kolejne kampanie –podkreśla Piotr Oleksy, Senior Growth Marketing Manager CEE w Revolut.
Dotrzeć do milionów odbiorców
W ostatnich miesiącach Revolut, oprócz stałych działań w zakresie performance marketingu, które prowadzi z poziomu londyńskiej centrali, podjął szeroką współpracę z polskimi twórcami. Wśród realizowanych w wakacje projektów znalazły się partnerstwa z gwiazdami polskiego Internetu. Kolejną dźwignią wzrostu, na którą stawia firma są lojalni widzowie polskich kanałów TV.
– Jesteśmy zadowoleni z efektów pierwszych projektów realizowanych z polskimi twórcami, którzy wyróżniają się na tle innych krajów jakościowymi produkcjami i wierną publiką. Działania z twórcami zapewniają nam dotarcie głównie do grupy młodych odbiorców i digital natives. A teraz ruszamy z szeroko zakrojoną kampanią ATL, która skierowana jest do odbiorców w każdym wieku, czyli wielomilionowej widowni polskich kanałów telewizyjnych. Opowiemy o usługach i korzyściach Revolut, które przełamują schematy codziennej bankowości – powiedziała Zoe Gralińska-Sakai, Creative Marketing Manager CEE w Revolut.
Kampania telewizyjna opowiada zarówno o innowacyjnych usługach, życiowych sytuacjach, w których się one przydają, jak i o zaufaniu, które Revolut zdobył u 30 milionów klientów na świecie. Spoty będą wyświetlane w wiodących kanałach w telewizji oraz w Internecie. Co w nich zobaczymy?
Barwy kampanii
W spotach pojawią się usługi travel & lifestyle, z których bank jest najbardziej znany – o tym, że Revolut to zaufany kompan w podróży nie trzeba zbytnio przekonywać. Zobaczymy też usługi chętnie wykorzystywane przez Polaków pracujących za granicą – błyskawiczne i darmowe przelewy do bliskich w kraju (międzynarodowe przelewy peer-to-peer). Revolut chce być centrum rodzinnych finansów, oferuje konta wspólne i konta dla dzieci, nie zabraknie więc spotu o koncie <18. Metaforą pokonywania barier i udostępniania usług zarezerwowanych w przeszłości dla ekspertów i osób zamożnych jest spot o inwestowaniu. Kiedyś były to usługi skomplikowane, drogie, niedostępne. Dziś, dzięki Revolut, znalazły się w zasięgu ręki milionów Polaków, z dowolnego miejsca, przez telefon, od 1 złotówki.
Lista spotów
Podróże – globtrotter odwiedza kolejne kraje nie martwiąc się o wymianę walut, płaci wszędzie za napoje, jedzenie i drobne zakupy za pomocą Revolut, w pociągu w Indiach, francuskiej piekarni, na targu w Hong Kongu, waluty nie spowalniają go w podróży.
Inwestowanie – na tradycyjny parkiet giełdowy, na którym gęsto od maklerów niespodziewanie przebija się przez ścianę kobieta w szlafroku, w dłoni trzyma smartfon, ona też może inwestować tak jak oni, by kupować akcje nie musi nawet wychodzić z domu.
Rodzinne finanse – chłopiec wpada do zakładu fryzjerskiego i zamawia strzyżenie brody, to tylko jeden włosek, ale bije od niego pewność siebie i samodzielność, za usługę barbera płaci bezstykowo żółtą kartą Revolut <18.
Przelewy zagraniczne – po otrzymaniu prośby na czacie Revolut o poratowanie przy kasie, mężczyzna spieszy z brakującą kwotą i dostarcza przez pół globu brakujące dolary singapurskie na zakup suweniru, tak właśnie, błyskawicznie i bezpłatnie, działają przelewy międzynarodowe z Revolut na Revolut.
Płatności i czat – młoda kobieta siedzi na sofie i na czacie Revolut przypomina znajomej o zwrocie drobnej kwoty, znajoma ćwiczy akurat na stacjonarnym rowerku, ale nie ma wymówek, dostaje ponaglenie na telefon i jednym kliknięciem w aplikacji oddaje pożyczoną sumę.
– Pracujemy nad tym, by Revolut celnie odpowiadał na lokalne potrzeby klientów. Konsumenci w Polsce są świadomi swoich oczekiwań i przyzwyczajeni do stale rozwijającego się rynku. Tuż przed wakacjami wprowadziliśmy bezpłatne przelewy Express Elixir, a kolejne nowości już wkrótce. Chcemy dostarczać wszystko, czego Polacy potrzebują od banku i znacznie więcej, także dzięki ścisłej współpracy z lokalnymi partnerami jak EssenceMediacom w Polsce – powiedziała Martyna Kłos, Strategy & Operations Manager Revolut w Polsce.
– Revolut tworzy przełomowe rozwiązania w bankowości, a EssenceMediacom w strategii komunikacji, dlatego pasujemy do siebie. Bardzo się cieszymy, że uczestniczymy w realizacji pierwszej kampanii Revolut w Polsce, w dodatku prowadzonej na tak dużą skalę – powiedział Andrzej Skibniewski, lider zespołu, NB & Client Director w EssenceMediacom Poland.
Na wakacje 2023 klienci Revolut wybrali Włochy, Hiszpanię, Chorwację i Grecję
Revolut udostępnia wyszukiwarkę Atrakcje. Pomoże urozmaicić wyjazd o jedną z 300 tys. aktywności
Liczba klientów Revolut przekroczyła 30 milionów na świecie i 2,5 miliona w Polsce