„Rigby i Medusa zrobią dla siebie wiele dobrego”: Tomasz i Piotr Karwatka decydują się na nową inwestycję w e-commerce

Dodane:

Przemysław Zieliński Przemysław Zieliński

„Rigby i Medusa zrobią dla siebie wiele dobrego”: Tomasz i Piotr Karwatka decydują się na nową inwestycję w e-commerce

Udostępnij:

Tomasz i Piotr Karwatka, współzałożyciele takich firm jak Divante, Callstack, czy VueStorefront dostrzegają potencjał tkwiący w projekcie Medusa.js. Zdecydowali, że inwestycja w Rigby, uznawaną przez nich za „najlepszą agencję e-commerce specjalizującą się w Medusa.js”, przyczyni się do kolejnych wdrożeń w oparciu o to rozwiązanie.

O swojej nowej decyzji inwestycyjnej Tomasz Karwatka poinformował w serwisie LinkedIn. Nawiązanie współpracy uzasadnił tym, że dostrzega potencjał tkwiący w połączeniu sił Medusa – duńskiego startupu, który inwestorzy wsparli trzy lata wcześniej – oraz Rigby.

Medusa będzie jednym z liderów rynku, ale dobrze wiem, że żadne oprogramowanie nie wdraża się samo. Potrzebny jest lider wdrożeń Medusy po to, aby największe firmy mogły w pełni wykorzystać jej potencjał. Rigby to młoda firma, której udało się już stworzyć kultowe wdrożenia na Meduzie, pokazując, jak wiele jest w stanie zrobić ta technologia. A to dopiero początek, ponieważ founderzy Rigby planują jeszcze bardziej zwiększyć swój wkład w sukces Meduzy. Tak jak Divante i Vue Storefront napędzały się nawzajem, tak wierzymy, że Rigby i Medusa zrobią dla siebie wiele dobrego – napisał Tomasz Karwatka.

Czytaj więcej: