Antygrupa
Między 20, a 22 października, podczas dziesiątej edycji „Startup Weekend Warsaw” przedstawiciele BGŻ BNP Paribas, BZ WBK, PKO Bank Polski, VISA, Accenture oraz GOLEM pomogą młodym startupowcą zmienić pomysł na startup, w plan jego realizacji.
50 tys. osób miesięcznie korzysta z technologii stworzonej przez zespół Adama Olejniczaka. Cabture odpowiada na potrzeby znudzonych pasażerów. Zamiast wpatrywać się w widok zza okna taksówki, mogą skorzystać z tabletu z darmowym wi-fi, czy uzyskać ro...
Przygoda z programem akceleracyjnym Startupbootcamp Digital Health Berlin rozpoczęła się kilka dni po finale na infoShare 2017. Dostaliśmy maila od Larsa Bucha, Dyrektora Programu, który chciał z nami porozmawiać. Tak zaczęliśmy pracę w jednym z najl...
Rynek kapitału wysokiego ryzyka w Europie Środkowowschodniej jest wciąż na etapie rozwoju. Program VCLeaders ma na celu przyspieszenie tego rozwoju. Organizatorzy zaprosili do współpracy firmy specjalizujące się we wszystkich dziedzinach związanych z...
Samoobsługowy kantor marki Walutomat, w którym klienci będą mogli samodzielnie wymienić złotówki i euro, stanął w Centrum Handlowym Avenida. Kantor samoobsługowy marki Walutomat to pierwsze tego typu urządzenie w Wielkopolsce. W wyglądzie i funkcjono...
Business Insider podaje, że Volvo Trucks jest już o krok od prezentacji w pełni autonomicznego samochodu ciężarowego. Ma zrewolucjonizować branżę transportową i przyśpieszyć wymianę handlową.
ITMAGINATION nie tylko stworzy dla 4Mobility nowoczesną platformę obsługi klienta. Firma zdecydowała się również na zakup akcji. „Wierzymy, że 4Mobility będzie liderem rynku nowoczesnych usług transportowych”, przekonują przedstawiciele ITMAGINATION.
W piątek 29 września, umowę o partnerstwie w akceleratorze Space3ac Intermodal Transportation podpisali przedstawiciele Orange Polska i organizatora programu - Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej sp z o.o..
Brytyjscy naukowcy oszacowali, że przeciętny pracownik poświęca 3 godziny dziennie zawodowym obowiązkom, a przez resztę czasu po prostu się obija. Przegląda serwisy społecznościowe i śledzi informacje w sieci. Potem jego wydajność tylko spada.
Koszykarze Los Angeles Lakers będą nosili na swoich koszulkach logo aplikacji Wish. Ma to kosztować twórców mniej więcej 12-14 milionów dolarów rocznie. Chcą w ten sposób dotrzeć do większego grona użytkowników.