Antygrupa
– Z reguły robimy prezenty z okazji urodzin, imienin, świąt albo komunii – mówi Jacek Głazik. Nie zawsze jednak wiemy, czym mamy obdarować najbliższych. W wyborze podarunków pomoże stworzone przez niego Koło Niespodzianek.
Za każdym problemem w firmie stoi jakaś rozmowa. Przeprowadzona lub ta, której zabrakło. Prowadzenie biznesu i zarządzanie ludźmi w ogromnej mierze opiera się na rozmowach. No to jak rozmawiać, żeby się dogadać?
Trwają nie dłużej niż dwie minuty i oparte są o grywalizację. Tak prezentują się lekcje programowania z Mimo. Żeby z nich skorzystać potrzebujesz tylko iPhone’a.
Carrefour Polska udostępnił klientom swoją aplikację mobilną Mój Carrefour w nowej odsłonie. Użytkownicy zyskają m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi, odświeżony interfejs i funkcję wyszukiwania sklepów według geolokalizacji...
Bartosz Michałek, współtwórca porównywarki finansowej Comperia, postanowił raz jeszcze spróbować osiągnąć sukces budując startup. Z końcem czerwca zrezygnował z kierowania notowaną na GPW spółką i rozpoczął prace nad nowym biznesem.
Vurb to program, który podpowiada użytkownikom m.in. do której restauracji się udać i jakie kino odwiedzić. Do tego kompatybilny jest chociażby z Uberem i Google Maps. To właśnie tę aplikację Snapchat ma zamiar kupić za 110 mln dolarów.
Sztuczna inteligencja maluje obrazy, pisze książki albo pomaga rozwikłać sprawy w sądzie. Sprawdza się także w bardziej przyziemnych sprawach, jak wysłanie przypomnienia o numerze PIN do karty płatniczej. Na właśnie tej zasadzie działa Wonder.
Komunikatory, listy z zadaniami i kalendarze – to narzędzia, z których na co dzień korzystają przedsiębiorcy i pracownicy. A jak zorganizować życie rodzinne? Pomoże w tym Picniic.
Systemy fizycznej kontroli dostępu otaczają nas z każdej strony, chociaż często nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy. Możemy je znaleźć przy parkingowych szlabanach, w budynkach, strefach zamkniętych, czy w systemach komputerowych.
Menedżerowie mają tendencję do przekazywania swoim podwładnym negatywnych informacji zwrotnych. Jednak wzmocnienia negatywne bardzo rzadko prowadzą do pozytywnych rezultatów. Zazwyczaj lepsze efekty przynosi docenianie pracowników.