Antygrupa
Planując własny biznes warto na początku tej drogi zabezpieczyć środki, które są niezbędne do jego rozwoju. Ten etap działalności, według danych, zazwyczaj finansujemy całkowicie z własnych środków. Dowiedz się, jak zgromadzić oszczędności, które poz...
Młoda firma potrzebuje otwartej “linii kredytowej”. Nie sposób jednak oczekiwać, że kieszenie i cierpliwość aniołów czy funduszy nie mają dna. Finansowanie w ramach dotacji jest z kolei “sezonowe”. Pozostaje więc bank. Problem polega na tym, że start...
W najbliższą niedzielę, 15 stycznia, po raz piąty z rzędu Mastercard będzie wspierać Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zachęcając do tego również wszystkich Polaków.
Tech Data rozpoczyna nowy rok znaczącym przedsięwzięciem. Dzięki kontraktowi podpisanemu z czołowym graczem na rynku mobile, marką Samsung, firma powiększa swoje portfolio o kolejne grupy produktowe giganta branży elektronicznej, w tym telefony, tabl...
Po czteromiesięcznych poszukiwaniach do pierwszej edycji Programu PwC Startup Collider zakwalifikowało się 13 młodych firm z branży fin-tech. PwC zaoferuje tym startupom miejsce do pracy, pomoc wysoko wykwalifikowanych mentorów oraz krótszą drogę wch...
Każdy marketer stara się jak może, aby dostarczyć handlowcom dostateczną ilość dojrzałych do zakupu leadów. W tym celu wykorzystuje różne sposoby, by utrzymać z nimi więź, dowiedzieć się więcej o potrzebach i zdobyć ich sympatię.
Mobile is not the king anymore! To będzie rok pod znakiem personalizacji, narzędzi analityki internetowej oraz sztucznej inteligencji. Dział Badań i Rozwoju PayU po raz trzeci przeanalizował kilkaset światowych publikacji i raportów dotyczących sekto...
Cel obywatelskiego projektu ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele nie uzasadnia zakazu handlu w sklepach internetowych, ale przyczynia się do utraty konkurencyjności polskich sklepów internetowych na jednolitym rynku Unii Europejskiej.
Walcząc o klientów, małe i średnie sklepy internetowe popełniają trzy błędy. Mają mały wybór przewoźników, ukrywają nazwy firm kurierskich i nie podają rzetelnych informacji o kosztach dostawy.
Spółka Fachowcy.pl kupiła platformę internetową Favore.pl, należącą dotychczas do Grupy Wirtualna Polska. W ramach rozliczenia transakcji o wartości niespełna 3 mln zł, Grupa Wirtualna Polska została 2% akcjonariuszem Fachowcy.pl Ventures.