Antygrupa
– Twisto to firma, która trzęsie branżą FinTech. Udziela natychmiastowych kredytów na codzienne wydatki – piszą o sobie twórcy Twisto Payments, z którego korzysta dziś 150 tys. użytkowników w Czechach. Zespół planuje namieszać w branży. Pomoże w tym...
Pracował w KFC, sprzedawał lody w Wielkiej Brytanii, ale ostatecznie ruszył z własnym biznesem, który prowadzi nie tylko w Polsce, ale również w Dolinie Krzemowej. To właśnie tam twórca UXPina nauczył się najwięcej o przedsiębiorczości. Jaka jest rec...
Od kiedy kierowcy posiadają smartfony, nawigacja to raczej standardowe wyposażenie aut. A skąd rowerzyści mogą wiedzieć, że zmierzają we właściwym kierunku? Pomóc może im ten dzwonek.
Od kilkunastu lat obserwujemy dynamiczny rozwój handlu elektronicznego na świecie, szczególnie w Polsce i krajach należących do Unii Europejskiej. Wraz ze wzrostem konkurencyjności, zaostrza się także walka o klienta internetowego. Jak sprostać rosną...
Do tej pory ratownicy medyczni potrzebowali nawet 30 minut, żeby namierzyć ofiary wypadków. Zwłaszcza osoby, które np. zgubiły się w lesie i nie potrafiły podać swojej dokładnej lokalizacji. Z aplikacją Na Pomoc Podkarpacie zajmie im to zalewie kilka...
Jak stworzyć monetyzujący ruch na stronie internetowej? Eksperci radzą nie skupiać się na stronie głównej – zaledwie 5 proc. ruchu pochodzi ze strony głównej portalu, podczas gdy na pozostałych podstronach skupia się 95 proc. Z jakich źródeł najczęśc...
Zespół ekspertów z Laboratorium Gospodarki Cyfrowej DELab UW pod kierownictwem dr hab. Katarzyny Śledziewskiej wziął pod lupę stan polskiej e-administracji. Raport „E-administracja w Polsce na tle Unii Europejskiej” dowodzi, że jesteśmy jednym z najs...
Janusz Filipiak, Prezes Comarchu, krytycznie ocenił polskie startupy, które nazwał człowiekiem z marzeniami opartymi na kartce papieru i pomyśle. Dzień później Sylwester Biernacki, Prezes ATM SA, skontrował profesora Filipiaka i zapowiedział, że jego...
Zarządzanie przez wyznaczanie celów sprzedażowych od dawna nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Z prostego powodu: liczbami nie da się zarządzać. Liczby, czyli oczekiwane efekty, musisz przełożyć na codzienne działania sprzedawców.
Pierwsze pieniądze zarobiła prasując koszule ojca, pracowała, jako kelnerka i odrzuciła propozycję inwestycji od funduszu Andreessen Horowitz. Dziś Ela Madej znana jest, jako seryjna bizneswoman. Jaka jest jej recepta na sukces?