Antygrupa
Negocjacje dotyczące zakupów powinny przebiegać podobnie jak wszystkie inne negocjacje biznesowe. Niestety, rozmowy handlowe bardzo często koncentrują się wyłącznie na cenie, a to sprawia, że wygrywają oferty najtańsze, ale nie najlepsze.
Rynek technologii satelitarnych i kosmicznych w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie i warto w niego inwestować. To główna teza międzynarodowego Forum Sektora Kosmicznego, w którym uczestniczyli przedstawiciele przemysłu, nauki i administracji rządo...
Raport „Talerz Polaka 2015” to już piąte zestawienie kulinarnych wyborów użytkowników największego portalu w Polsce do zamawiania jedzenia online – PizzaPortal.pl. Tak jak w latach poprzednich, największą popularnością cieszyła się kuchnia włoska. Je...
Optivo zebrało najciekawsze dane z całego świata, które dowodzą, że e-mail marketing niezmiennie pozostaje w czołówce narzędzi skutecznie wspierających e-commerce.
Akademia Finansów i Biznesu Vistula oraz Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji zapraszają przedsiębiorców do udziału w 4. edycji targów pracy JobSpot. Na pracodawców czekają studenci i absolwenci kierunków m.in. o profilu biznesowym, ekonomicznym i inf...
Wciąż możesz wziąć udział w wydarzeniu „Go Creative. Biznes na Start”. Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER przedłuża rekrutację do projektu. Pomysły na biznes można zgłaszać do 16 marca 2016 roku.
DNA Lifestyle Coach to aplikacja, która na podstawie kodu genetycznego udziela porad zdrowotnych. Dzięki niej użytkownicy dowiedzą się m.in. jakich witamin nie może zabraknąć w ich codziennej diecie. Zanim jednak aplikacja trafi na rynek, jej pomysło...
Startupy, nowe technologie, ecommerce, mobile, e-biznes, social media, marketing internetowy, to tematyka, którą po raz czwarty w Płocku, wezmą pod lupę, organizatorzy barcampu Płockamp.
Ruszył nabór na niszowe studia magisterskie z dziedziny formuł i preparatów chemicznych. Program może przyjąć nawet kilkudziesięciu studentów, którzy będą całkowicie sponsorowani przez branżę chemiczną.
Według szacunków Komisji Europejskiej i agencji badawczej TNS Polska, 28% mieszkańców Unii Europejskiej, w tym 20% polskich internautów, korzysta z usług opartych na ekonomii dzielenia się.