Antygrupa
OpenReaktor #4 - w trakcie kolejnego spotkania w Reaktorze na warszawskim Żoliborzu, Paweł Tkaczyk opowiedział o sztuczkach i kruczkach dla wszystkich, którzy będą prezentować swój startup przed szerszym gronem.
Dziś rusza konkurs Mobile4biznes.pl na najlepszą kampanię e-marketingową. Do wygrania jest 1000 zł na realizację skutecznej e-kampanii promującej Twoją Firmę!
Już 24 listopada w Szczecinie będziecie mieli okazję do wzięcia udział w panelu dyskusyjnym w czasie forum inwestycyjnego Amber.
10 listopada pod adresem internetowym www.tajemniczyprojekt.pl ruszył blog nowego, innowacyjnego projektu internetowego, który już niedługo ma podbić polski rynek internetowy. Blog będzie prezentował historię oraz tematykę powstającego start-upu wyło...
Dziś przedstawiamy Wam Shareaholic, plugin dostępny dla wszystkich znanych przeglądarek internetowych, który niedawno otrzymał dofinansowanie w wysokości 1,9 miliona dolarów od 500 Startups, Nextview Ventures, General Catalyst Partners, Davida Cancel...
Abonenci DIALOGu jako pierwsi w Polsce mogą robić zakupy na ekranie swoich telewizorów. Do złożenia zamówienia wystarczy zwykły telewizyjny pilot. Sklep TV to nowa funkcjonalność telewizji cyfrowej operatora, dostępna dla klientów bez żadnych dodatko...
Już 16 listopada br., po 521 dniach budowy, Inkubator Technologiczny Kieleckiego Parku Technologicznego otwiera swoją działalność. Nowoczesny i doskonale wyposażony budynek Inkubatora jest już gotowy, by przyjąć pod swój dach nowatorskie pomysły na b...
O przedsiębiorczości w szerokim tego słowa znaczeniu, inicjatywie znaniabsolwenci.pl oraz idei Creative Commons, rozmawiamy z Richardem Lucasem, inwestorem i propagatorem działań wspierających przedsiębiorczość.
Groupon – globalny lider rynku zakupów grupowych – zaprasza studentów i absolwentów kierunków ekonomicznych i marketingowych na Groupon Day, zorganizowany wspólnie z działającym przy SGH Studenckim Naukowym Kołem Marketingu.
Już w czwartek we Wrocławiu rusza World Usability Day, a my rozmawiamy dziś z Katarzyną Marchocką, specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu, która odpowiada za organizację całego wydarzenia.