– ING Bank Śląski i Twisto Payments to nasi kluczowi partnerzy na polskim rynku. Wspólnie postawiliśmy pierwsze kroki w Polsce i odnieśliśmy sukces wchodząc do wielu sklepów, takich jak Szkła.com., 5.10.15 czy Diverse. Intensywnie pracujemy nad tym, by tę listę poszerzyć. Jednocześnie badamy możliwość współpracy z innymi PSP (payment service providers), by zająć pozycję lidera na szybko rosnącym rynku internetowych płatności odroczonych – powiedział założyciel i CEO Twisto Michał Smida w komunikacie cytowanym przez serwis forsal.pl.
Twisto chce być liderem
Firma zapowiedziaÅ‚a, że pozyskany kapitaÅ‚ chce przeznaczyć na rozbudowanie sieci sklepów, które akceptujÄ… Twisto Pay. Spółka chce zostać najwiÄ™kszym podmiotem oferujÄ…cym pÅ‚atnoÅ›ci odroczone nad WisÅ‚Ä….Â
– Inwestycja w Twisto Polska jest realizacją strategii ING dotyczącej oferowania klientom firmowym nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań w obszarze e-commerce. Dodatkowe fundusze będą wsparciem w dalszym rozwoju płatności odroczonych Twisto w Polsce – powiedział wiceprezes ING Banku Śląskiego Michał Bolesławski, cytowany w komunikacie.
70 tys. Polaków z Twisto
Twisto oferuje swoim klientom możliwość dokonania zakupów z odroczoną płatnością. Co ważne można z tej opcji korzystać bez konieczności rejestracji. W maju tego roku firma napisała na swoim blogu, że już 70 tys. Polaków korzysta z jej rozwiązania. Przeciętny klient Twisto w Polsce ma średnio 33 lata i 820 euro miesięcznego przychodu. Dokonuje z Twisto około 11 transakcji w miesiącu.
– Wielu naszych klientów zaczyna swoją przygodę z Twisto od zakupów z Twisto Pay, a następnie rejestruje się, by zyskać dostęp do całego ekosystemu – zaczynając od możliwości przesunięcia płatności o 45 dni za darmo, przez kategoryzacje wydatków, po możliwość rozłożenie wydatków nawet na 12 rat – mówi, cytowany przez serwis telepolis.pl, Michal Smida, założyciel i CEO Twisto.
Przeczytaj wywiad z Michałem Smidą: Solidny startup koncentruje się 1-2 kluczowych projektach z dużymi instytucjami – Michał Smida (Twisto)