Zarządzanie projektami w aplikacji PromoPlan

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Agencja badawcza ABR SESTA oferuje firmom aplikację PromoPlan ułatwiającą kompleksowe zarządzanie projektami oraz komunikację zarówno wewnątrz firmy, jak i z partnerami biznesowymi. Platforma wspiera sieci handlowe, producentów dóbr konsumpcyjnych, firmy usługowe oraz agencje reklamowe.

Agencja badawcza ABR SESTA oferuje firmom aplikację PromoPlan ułatwiającą kompleksowe zarządzanie projektami oraz komunikację zarówno wewnątrz firmy, jak i z partnerami biznesowymi. Platforma wspiera sieci handlowe, producentów dóbr konsumpcyjnych, firmy usługowe oraz agencje reklamowe.

PromoPlan znajduje szerokie zastosowanie zarówno w małych i średnich przedsiębiorstwach, jak i dużych korporacjach. Użytkownicy mogą w łatwy sposób zarządzać bieżącymi projektami, zaplanować działania oraz wykorzystywać informację i wiedzę zawartą w aplikacji dzięki danym znajdującym się w jednym miejscu. Platforma umożliwia przydzielanie pracownikom zadań, zapewnia nowoczesny system raportowania, oraz umożliwia komunikację wewnątrz firmy oraz z partnerami zewnętrznymi.

Innowacyjność aplikacji polega na zastosowaniu kompleksowego rozwiązania w celu efektywnego zarządzania projektami, wykorzystującego elementy komunikacji społecznościowej tzw. social communication. Jednocześnie rozbudowana baza nazw produktów, mediów czy punktów handlowych pozwala na uporządkowanie działań, szybkie wyszukiwanie informacji i oszczędność czasu. – Firmy otrzymują platformę, dzięki której mogą efektywnie zarządzać projektami. Jednocześnie charakteryzuje się ona prostotą użytkowania – użytkownik jest w stanie intuicyjnie poruszać się po aplikacji. Zaletą rozwiązania jest również agregacja danych oraz ich łatwa dystrybucja, co w konsekwencji pozwala na oszczędność czasu podczas poszukiwania konkretnej informacji – mówi prezes ABR SESTA Sebastian Starzyński.

ABR SESTA gwarantuje bezpłatne, półtoragodzinne szkolenie pracowników oraz udostępnia aplikację w ramach testu przez okres jednego miesiąca. Po wykupieniu miesięcznego abonamentu aplikacja może być wzbogacana o nowe funkcjonalności. Aplikacja działa w chmurze, dlatego nie ma konieczności bezpośredniej jej instalacji na serwerze, ale firmom, które mają obawy ze względów bezpieczeństwa ABR SESTA oferuje również możliwość instalacji aplikacji na serwerze wewnętrznym.

Firma na realizację projektu pozyskała dofinansowanie z programu POIG 8.1.

źródło: informacja prasowa