Zielona sieć Pure City z nowymi lokalizacjami. 
Ekoelektrostacje staną w parkach handlowych MultiBox

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Zielona sieć Pure City z nowymi lokalizacjami. 
Ekoelektrostacje staną w parkach handlowych MultiBox

Udostępnij:

Pure City, operator zielonej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, pozyskał nowego partnera i nowe lokalizacje. Ekoelektrostacje staną w parkach handlowych MultiBox. Na koniec maja dynamicznie rosnąca sieć Pure City obejmowała już 60 lokalizacji w całej Polsce.

Parki handlowe MultiBox to miejsca sprzyjające zakupom. Sklepy dostępne są z zewnątrz, a więc nie ma tu typowego dla galerii handlowych tłoku. MultiBoxy działają już w Głogowie, Nowym Tomyślu, Ostrowie Wielkopolskim (2), Płońsku, Siedlcach, Szamotułach, Świeciu, Tczewie, Trzciance i Warszawie. W przygotowaniu są kolejne obiekty, między innymi w Bolechowie/Murowanej Goślinie i Ostrowie Wielkopolskim.

– Współpraca z MultiBox to dowód naszej skuteczności i zaufania do zespołu Pure City. Konsekwentnie wdrażamy naszą strategię zbudowania zielonej sieci elektrostacji, również w miastach do 100 tysięcy mieszkańców. Dynamicznie się rozwijamy, zarówno pod względem liczby lokalizacji, jak i partnerstw z kolejnymi parkami handlowymi. Dziś Pure City ma już podpisane umowy na 60 lokalizacji w całej Polsce, a nasze ekologiczne nośniki reklamowe już teraz docierają z przekazem do około 1,5 mln widzów miesięcznie – komentuje Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City.

Kto stoi za MultiBox?

Inwestorem parków MultiBox jest grupa kapitałowa BUDREM z Ostrowa Wielkopolskiego, która specjalizuje się w kompleksowej realizacji wysokobudżetowych projektów budowlanych – nie tylko jako inwestor, ale przede wszystkim jako developer oraz generalny wykonawca. BUDREM posiada bogate doświadczenie zdobyte podczas pracy dla wielu podmiotów z Polski oraz inwestorów zagranicznych. Wysoko wykwalifikowana kadra inżynierów zapewnia kompleksową obsługę w zarządzaniu procesami rzeczowej i finansowej realizacji projektów budowlanych.

Pure City zainstalowało do tej pory dziesięć ekoelektrostacji: w Warszawie (3), Nowym Dworze Mazowieckim (1), Mińsku Mazowieckim (1), Olsztynie (2), Wrocławiu (1), Nowym Targu (1) i Myślenicach (1). Do korzystania z ładowarek Pure City służy prosta aplikacja, którą można pobrać z www.purecity.pl. Stacje ładowania Pure City są wyposażone w złącza typu 2 oraz w 55-calowe ekrany LED, które pełnią funkcję cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej.

Za kilka lat 247 000 aut elektrycznych w Polsce

Według prognoz analityków flota samochodów całkowicie elektrycznych w Polsce w 2025 r. wzrośnie 7-krotnie, do 247 tys. Warunkiem rozwoju rynku EV jest jednak rozbudowa infrastruktury ładowania. W Polsce na koniec 2022 r. funkcjonowało 5016 punktów ładowania pojazdów elektrycznych. Prognozy zakładają, że do 2025 r. będzie ich funkcjonować ponad 41 tys., co oznacza 8-krotny wzrost.

Natomiast cyfrowa reklama zewnętrzna (DOOH) to najszybciej rosnący w Polsce segment branży reklamy zewnętrznej (OOH), który w 2022 r. wzrósł o 66,1% r/r (107,3 mln PLN). Udział DOOH w całości reklamy zewnętrznej w Polsce wynosi dopiero 19%, podczas gdy na świecie udział ten kształtuje się na poziomie 50%.

 

ORLEN VC & Startup Accelerator Meetup

Polskie, elektryczne, dostawcze auto EVAN przejechało ok. 400 km na jednym ładowaniu

Pure City został przyjęty do UN Global Compact