Odbył się również panel dyskusyjny „Od pomysłu do inwestycji”, w którym doświadczeniami wymieniali się CEO takich firm jak Foodsi, Future Mind, Telemedi.co czy Plenti. Prelegenci nie tylko podzielili się cennymi radami i ciekawym insightem z obecnymi na sali, ale również sami mogli porównać między sobą przebytą drogę. Co ciekawe, CEO Foodsi i Plenti, czyli kolejno Mateusz Kowalczyk i Wojciech Rokosz, są blisko związani z AIP, gdyż fundusz AIP Seed, którego prezesem jest Dariusz Żuk, zainwestował w ich startupy na początku kariery.
Art Dealers z kontraktem inwestorskim, ale nikt nie wyszedł z pustymi rękami
O pierwsze w miejsce w konkursie walczyło sześć projektów, które zostały wyłonione do etapu finałowego ze 107. zgłoszeń:
- Agricoma
- Art Dealers
- Careerroo
- Doofly
- Garbage Brick
- The Kindest
Te sześć projektów przez sześć miesięcy rozwijało swoje koncepcje pod okiem AIP, co umożliwiło przyjrzenie się ich procesom i ostatecznie wpłynęło na podjęcie decyzji przez jury w składzie:
- Dariusz Żuk, CEO AIP i AIP Seed
- Tomasz Woźniak, CEO Future Mind
- Boris Kocot, Investment Associate AIP Seed
- Anna Kuchta, Head of Product AIP
Główną nagrodę, czyli pakiet narzędzi AIP i kontrakt inwestorski otrzymało Art Dealers. Na miejscu drugim uplasowało się The Kindest, otrzymując roczny, bezpłatny pakiet narzędzi AIP oraz mentoringi AIP Seed. Podium zamknęła Agricoma zdobywając półroczny, bezpłatny pakiet narzędzi AIP oraz mentoringi AIP Seed. Pozostałe startupy otrzymały półroczny, bezpłatny dostęp do Programu AIP.
Relacja z wydarzenia:https://aip.link/blog/final-aip-pomysl-relacja/