Branża:

marketing i reklama

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

PRdesk

Czym jest Wasz projekt?

PRdesk jest pierwszym narzędziem pozwalającym prowadzić biuro prasowe, przenosząc związane z nim procesy i dane do jakże popularnej dziś chmury (model SaaS). Siłą aplikacji jest obudowanie trywialnego z pozoru procesu przekazywania informacji prasowych do mediów, w narzędzia, które dostarczą użytecznych danych i pozwolą w sposób bardziej świadomy zarządzać relacjami z mediami.

Jaki problem rozwiązujecie?

Korzystanie z PRdesk przyspiesza i automatyzuje proces publikacji i wysyłki komunikatów prasowych, pozwalając przechowywać załączniki do nich na swoim serwerze. W dalszej fazie "życia komunikatu prasowego" aplikacja oferuje możliwość jego kontroli, dostarczając precyzyjnych danych o jego odczytaniu, ale także o ewentualnej publikacji na powiązanych z odbiorcami witrynach internetowych, dzięki automatycznej analizie treści z użyciem algorytmu PRMonitor. Oprócz intuicyjnego interfejsu, wygodny dostęp do zebranych danych dają także raporty e-mail oraz alerty sms.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt kierujemy do agencji PR, przedsiębiorstw aktywnie informujących o swoich inicjatywach, organizacji i osobowości z branży kultury, organizatorów różnego rodzaju eventów, stowarzyszeń, fundacji i klubów sportowych.

Kto stoi za projektem?

Pomysłodawcą projektu jest student Uniwersytetu Jagiellońskiego, a w chwili obecnej od strony technicznej pracują przy nim cztery osoby, a piąta zajmuje się budowaniem zespołu sprzedaży.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Aplikacja działa od początku lutego. Korzysta z niej kilkanaście organizacji, które otrzymały okresowy darmowy dostęp w zamian za współpracę w fazie testowania, a także pierwsi klienci pozyskani na wolnym rynku.

Jakie są plany rozwoju?

Plany rozwoju uzależnione są od pozyskania dalszego finansowania. W najbliższej przyszłości planujemy wprowadzić dodatkowe opcje związane z analizą treści, gdyż ten element aplikacji rozwijany jest przez nas najintensywniej. Jednocześnie w imię idei co-creation jesteśmy otwarci na uwagi naszych klientów i gotowi do rozbudowy aplikacji zgodnie z ich sugestiami.