Branża:

prawo i przepisy

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

inny

Edetektywi

Czym jest Wasz projekt?

Jest to serwis przeznaczony dla ludzi, których życie popchnęło w kierunku rozstania. Nie mniej jednak od decyzji do faktu definitywnego zakończenia związku stoi sporo przeszkód oraz zawiłości prawnych i życiowych, które nasz serwis wyjaśnia i opisuje. Użytkownik serwisu znajdzie na nim informacje o tym, jak wybrać prawnika, kiedy przyda się detektyw, co wymagane jest do orzeczenia o winie partnera lub partnerki itd.

Jaki problem rozwiązujecie?

Rok 2014 jeszcze się nie skończył, a według wstępnych prognoz liczba rozwodów nadal nie maleje. Z przeprowadzonych badań wynika, że w Polsce na rozpad pożycia decyduje się jedna trzecia małżeństw. Serwis edetektywi.pl ma stanowić wsparcie dla osób szukających pomocy prawnej, detektywistycznej oraz porad psychologa w trudnych chwilach związanych z rozwodem. Użytkownik znajdzie w serwisie wiedzę z zakresu sprawnego przeprowadzenia rozwodu, udowodnienia winy, zadbania o sprawy majątkowe itp.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Nasz portal kierujemy do - niestety stale rosnącej - grupy osób podejmujących decyzję o rozwodzie lub osób noszących się z takim zamiarem. Serwis przeznaczony jest dla osób szukających rozwiązań dotyczących sprawnego przejścia przez rozwód bez uszczerbku na psychice, kieszeni i reputacji, a wszystko to w jak najszybszym czasie.

Kto stoi za projektem?

Serwis tworzony jest przez jednego z liderów rynku detektywistycznego w Polsce - agencję TwojDetektyw.pl wraz z partnerskimi kancelariami prawnymi oraz psychologami na stałe współpracującymi z agencją. Projekt w swym założeniu ma powiększać grono eksperckie, zapraszając kolejnych chętnych specjalistów do współpracy.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Serwis rozpoczął swoje działanie w połowie września. Ukazało się już na nim kilkanaście tekstów. Zapraszamy do współpracy kolejnych ekspertów i specjalistów oraz poszerzamy kręgi tematyczne serwisu.

Jakie są plany rozwoju?

Do końca bieżącego roku stawiamy na intensywną promocję serwisu w sieci. Pragniemy zbudować wizerunek marki opiniotwórczej w dość delikatnej kwestii, jaką jest rozwód oraz tematy z nim związane.