Posłuchaj najnowszego odcinka MamStartup Podcast dotyczącego startupu z branży mięsnej, który znalazł swój własny sposób na organizację pracy i wyszukiwanie pracowniczych talentów.
MamStartup.pl: Czym jest w ogóle Mięsna Paczka?
Damian Kopecki, CEO Mięsna Paczka: Zależy dla kogo. Dla osób dbających o zdrowie to najlepszy w Polsce, wygodny i odpowiedzialny sposób kupowania mięsa. Dla dostawców mięsa ekologicznego, jesteśmy najlepszym partnerem wspierającym rozwój rolnictwa ekologicznego w tym kraju. Natomiast dla Spinaczy chcemy być miejscem pracy, w którym się świetnie czują i w którym się rozwijają. Naszym celem jest bycie TOP pracodawcą dla wszechstronnych i ambitnych organizatorów.
– Na rynku jest taka grupa pracowników, która jest w swoich firmach często po prostu niedoceniana. Powodem jest to, że pracodawcy nie widzą tych magicznych momentów, kiedy te osoby sprawiają, że coś się w danej chwili wydarzyło. W Mięsnej Paczce ukuliśmy sobie taki termin jak Spinacze – to są wszechstronne, ambitne osoby, które mają smykałkę do organizacji i pasjonują się jakimś konkretnym obszarem (np. marketingiem, logistyką). To są osoby, które sprawiają, że rzeczy się wydarzają, które znajdą brakujący śrubokręt, kiedy jest on potrzebny do wykonania danego zadania. My celebrujemy takie super spinanie na każdym poziomie – opowiada w naszej rozmowie Damian Kopecki, CEO Mięsnej Paczki.
Słuchaj najnowszego odcinka MamStartup Podcast i dowiedz się:
- Kim jest Spinacz według założyciela Mięsnej Paczki, który sam opracował ten termin?
- Czy każdy startup powinien być zbudowany ze wspomnianych Spinaczy?
- Czy startup reprezentujący branżę mięsną powinien obawiać się o swoją przyszłość?
- Na czym dokładnie polega Mięsna Paczka i skąd pochodzą sprzedawane przez nią produkty?
Z audycji dowiesz się również, jakie osoby mogą zostać Spinaczami w Mięsnej Paczce i czy każdy nadaje się do pracy w startupie.
– Każdy z naszych pracowników ma cechę Spinacza. Taki Spinacz jest u nas odpowiedzialny za trzy rzeczy: po pierwsze za sprawienie, aby dane rozwiązanie działało, po drugie za pilnowanie całego procesu (tak aby to było efektywne czasowo i kosztowo), a po trzecie także za zadowolenie wszystkich zaangażowanych w projekt osób – dodaje Damian Kopecki.
Posłuchaj również:
- Smart money – jak je znaleźć i czy każdy ich potrzebuje? Rozmawiamy z Tomkiem Czaplińskim, Managing Partnerem w SpeedUp Venture Capital Group
- GRZEGORZ BRATEK: Chcesz zdobyć zagranicznego klienta? Twój produkt musi ogrywać niepewności
- Współpraca korporacji i startupu – jak się na niej nie potknąć, czyli o usprawnianiu korporacyjnych procesów pracy z innowacjami
Materiał reklamowy powstał we współpracy z Mięsna Paczka.