Chcesz wspierać przedsiebiorców w budowaniu ich biznesów?
Dołącz do Shoplo i pomóż nam rozwijać ecommerce w Polsce.
Szukamy osoby na stanowisko Customer Support Specialist.
Oferujemy Ci możliwość poznania ecommerce 100% w praktyce, wspierając przedsiębiorców w budowaniu i rozwijaniu ich sklepów internetowych. Twoja praca będzie polegać na kontakcie z e-sprzedawcami i rozwiązywaniu ich problemów. Masz więc realny wpływ na to, jak funkcjonują i wyglądają tysiące e-biznesów.
Wymagania
- Masz co najmniej 1-2 lata doświadczenia w zakresie obsługi klienta, najlepiej B2B (mile widziane doświadczenie w pracy z markami e-commerce, najlepiej zdobyte w firmie technologicznej)
- Lubisz pomagać ludziom – jesteś zorientowany/a na klienta i czujesz, że “gracie do tej samej bramki”
- Wiesz co to konwersja, bramka płatności, domena czy hosting
- Myślisz rozwiązaniami – wiesz, ze nie ma rzeczy niemożliwych i na wszystko jest jakiś sposób
- Zależy Ci, aby codziennie widzieć konkretne efekty swojej pracy
- Jesteś cierpliwy i potrafisz porozumieć się z każdym typem klienta
- Znasz język angielski na poziomie co najmniej B2
DLACZEGO WARTO?
- Będziesz pracować z najfajniejszymi markami na polskim rynku – jak np. ByInsomnia, Koka (Pezet), SA Wardęga czy Krzysztof Gonciarz
- Będziesz uczyć się od najlepszych – zarówno z naszego zespołu, jak i od dedykowanych mentorów z całej Europy i USA
- Otrzymasz pakiet benefitów – nie tylko kartę Multisport, ale też liczne wyjścia integracyjne, wyjazdy (także zagraniczne), a także owoce i przekąski w biurze
- Możliwość rozwoju w interesującym Cię kierunku (sprzedaż, języki obce, html, praca nad lojalnością klientów, budowanie relacji)
- Będziesz pracować w super biurze w centrum Warszawy (i na MacBooku!)
- Nie jesteśmy tylko zespołem pracowników, ale też grupą przyjaciół, więc gwarantujemy luźną atmosferę i wiele śmiechu