Czym jest Wasz projekt?
Projekt mfind obejmuje bezpłatną, najdokładniejszą na rynku porównywarkę/kalkulator online ubezpieczeń komunikacyjnych, nieruchomości, zdrowotnych i turystycznych, która nie tylko prezentuje najtańsze oferty, ale również pozwala klientowi wybrać najlepszy dla niego wariant polisy. W ramach mfind funkcjonuje również Akademia mfind – poradnikowy serwis ubezpieczeniowy, w którym Czytelnik znajdzie praktyczne porady, ciekawostki oraz aktualności ubezpieczeniowe. Połączenie dokładnej porównywarki ubezpieczeń oraz bazy wiedzy ubezpieczeniowej pozwala klientowi wygodnie i świadomie wybrać najkorzystniejszą ofertę.
Jaki problem rozwiązujecie?
Rozwiązujemy problemy ubezpieczeniowe wszystkich Polaków – zarówno na etapie zakupu najkorzystniejszej polisy, jak również dzielimy się wiedzą z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych, zdrowotnych, turystycznych i nieruchomości.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Oferta mfind skierowana jest do zwyczajnego „Kowalskiego”, który dotychczas kupował polisy ubezpieczeniowe u stacjonarnych agentów – znacznie przy tym przepłacając. U nas jest pewien nie tylko niskiej ceny, ale także niespotykanego nigdzie indziej wysokiego standardu obsługi i transparentności zawieranej umowy. Pomagamy ludziom, co potwierdza niemal 100% pozytywnych opinii wystawionych nam w serwisie opineo.pl.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Jesteśmy rasową multiagencją ubezpieczeniową i zarabiamy na długoterminowych relacjach z naszymi klientami. Jest to układ win-win. My znajdujemy dla klienta ofertę najlepiej dopasowaną do jego potrzeb, a on w zamian otrzymuje najlepszą cenę. Co ważne, nie zarabiamy na sprzedaży leadów i nie przekazujemy danych naszych klientów dalej.
Kto stoi za projektem?
Twórcami projektu są: Artur Żuliński, założyciel AB Port, jednej z największych w Polsce multiagencji ubezpieczeniowych, której zaufało ponad 350 tys. klientów. Bartosz Salwiński, zawodowo związany z rynkiem ubezpieczeń od 1997 roku. W 2002 r. założył AB Port – multiagencję specjalizującą się w ubezpieczeniach majątkowych i komunikacyjnych, uznawaną za jedną z najprężniej działających w Polsce, wielokrotnie nagradzaną i wyróżnianą. Bartłomiej Roszkowski, doświadczony w branży mediów cyfrowych i nowoczesnych technologii założyciel NetPress Digital i Nexto.pl – lidera sprzedaży książek i prasy elektronicznej, wyróżnionego jako jeden z najlepszych sklepów internetowych w Polsce przez portal Money.pl.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Naszym sukcesem jest przede wszystkim satysfakcja klientów, którzy skorzystali z usług mfind. Aż 97% z nich poleca naszą firmę, a ponad 111 tys. osób zaoszczędziły dzięki nam w sumie 64 953 856 zł. Średnio, kupując ubezpieczenia z mfind, klienci oszczędzają 564,32 zł.
Jakie są plany rozwoju?
Zamierzamy w dalszym ciągu rozwiązywać problemy ubezpieczeniowe Polaków, a także pracować nad zmianą ich mentalności i przyzwyczajeń do kupowania drogich polis u stacjonarnych agentów lub przedłużania już zawartych umów. Udowadniamy, że zakup ubezpieczenia online przy pomocy naszego kalkulatora jest nie tylko wygodniejszy ale także także pozwala na duże oszczędności.