Czym jest Wasz projekt?
Teleguru to jedyny na rynku serwis skierowany do każdego użytkownika telefonu komórkowego. Jest to kompletny przewodnik po rynku telekomunikacyjnym, ze skuteczną porównywarką aktualnych ofert operatorów oraz ponad pół tysiąca obiektywnych i rzetelnych recenzji telefonów i tabletów. Jednak przede wszystkim Teleguru to postrach operatorów komórkowych, ujawniający haczyki, wady i zalety ukryte w wielostronicowych regulaminach i umowach napisanych drobnym druczkiem.
Jaki problem rozwiązujecie?
Dzięki Teleguru każdy użytkownik telefonu komórkowego może zaoszczędzić pieniądze, obniżając koszty korzystania z usług operatorów komórkowych. Czytelnicy mogą też łatwo porównać setki urządzeń oraz przeczytać o wszelkich wadach i zaletach.
Do kogo kierujecie swój projekt?
W porównaniu do konkurencji, która głównie kieruje się do osób z branży lub do tzw. „maniaków”, Teleguru ma całkiem inną grupę docelową. Cały serwis został napisany językiem zrozumiałym dla każdego – od ucznia szkoły podstawowej po seniora. Naszym celem jest stworzenie najważniejszego na rynku przewodnika po świecie telekomunikacyjnym. Swoistej mekki dla użytkowników telefonów komórkowych.
Kto stoi za projektem?
Filip Wisnander, Szwed, który m.in. koordynował kampaniami i strategią u pewnego polskiego operatora. Następnie zarządzał projektami w polskiej filii koncernu Samsung, gdzie był odpowiedzialny za wdrażanie flagowych modeli smartfonów i tabletów. W zespole jest kilka dziennikarzy z dłuższym doświadczeniem z branży.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt został wdrożony pod koniec września, obecnie czekamy żeby Google wyindeksował cały portal zanim ruszymy z komunikacją. Obecnie jedynie ok. 40% portalu jest wdrożone.
Jakie są plany rozwoju?
Budować zasięg jak najszybciej. Wkrótce będzie większa kampania przedświąteczna. Naszym celem jest stworzenie najważniejszego na rynku przewodnika po świecie telekomunikacyjnym