Ana Wolsztajn od 2004 r. zajmuje się marketingiem i miała okazję współpracować z wieloma gigantami, takimi jak np. adidas. Od kilku lat jednak działa także jako inwestorka i obecnie współpracuje z funduszem Kaya VC, w którym pełni funkcję CMO. Na pytanie o to, co będzie przyszłością marketingu w startupach, Ana nie pozostawia wątpliwości i odpowiada – personal branding.
– To co widzę coraz częściej i co jeszcze kilka lat temu było problemem dla founderów czy nawet inwestorów, to personal branding. Founderzy zaczynają rozumieć, że budowanie swojej marki jako lidera czy eksperta, jest w stanie bardzo dużo dla nich zmienić. Tak samo inwestorzy zaczynają coraz częściej zauważać, że jeśli będą budować swoją markę, to też inaczej wpłynie to na ich efekty – mówi Ana Wolsztajn.
Z Aną rozmawiamy o marketingu w startupach, przyszłości środkowoeuropejskich spółek, pracy w funduszu VC i o wielu innych obszarach ekosystemu startupowego. Sprawdź najnowszy epizod MamStartup Podcast.
Posłuchaj również:
- Inflacja, przerwy w łańcuchu dostaw i rosnące ceny energii znacząco wpływają na polski i europejski przemysł. Jak to wszystko wpłynie na rozwój digitalizacji przemysłu?;
- Sztuczna inteligencja wkroczyła już do praktycznie wszystkich dziedzin naszego życia. O tym, że możemy ją znaleźć w naszych domach, w naszych samochodach, a nawet w banku rozmawiamy z zaproszonymi do studia gośćmi;
- W najnowszym odcinku MamStartup Podcast prowadzący i jego goście rozmawiają o „Strefie Pomysłodawcy. Wsparcie 4.0” – programie wsparcia skierowanym do osób fizycznych, które myślą o uruchomieniu innowacyjnego biznesu. PS. nabór do programu trwa do 14 sierpnia.