Ana Wolsztajn: Personal branding to przyszłość marketingu w startupach (podcast)

Dodane: 04.08.2022

Damian Jemioło

Udostępnij:

Ana Wolsztajn to CMO i inwestorka w Kaya VC – międzynarodowym funduszu o czeskich korzeniach. W najnowszym odcinku MamStartup Podcast z Aną rozmawiamy o potencjale środkowo-europejskich startupów, marketingu w młodych spółkach czy personal brandingu.

Ana Wolsztajn od 2004 r. zajmuje się marketingiem i miała okazję współpracować z wieloma gigantami, takimi jak np. adidas. Od kilku lat jednak działa także jako inwestorka i obecnie współpracuje z funduszem Kaya VC, w którym pełni funkcję CMO. Na pytanie o to, co będzie przyszłością marketingu w startupach, Ana nie pozostawia wątpliwości i odpowiada – personal branding.

– To co widzę coraz częściej i co jeszcze kilka lat temu było problemem dla founderów czy nawet inwestorów, to personal branding. Founderzy zaczynają rozumieć, że budowanie swojej marki jako lidera czy eksperta, jest w stanie bardzo dużo dla nich zmienić. Tak samo inwestorzy zaczynają coraz częściej zauważać, że jeśli będą budować swoją markę, to też inaczej wpłynie to na ich efekty – mówi Ana Wolsztajn.

Z Aną rozmawiamy o marketingu w startupach, przyszłości środkowoeuropejskich spółek, pracy w funduszu VC i o wielu innych obszarach ekosystemu startupowego. Sprawdź najnowszy epizod MamStartup Podcast.

 

Posłuchaj również: