Astrofotografia ma wymiar estetyczny i emocjonalny – Adam Jesionkiewicz (Ifinity)

Udostępnij:
Co kryje się za pojęciem astrofotografia? Adam Jesionkiewicz, założyciel platformy astrography.com i prezes zarządu Ifinity, opowiada, jak udało mu się przekuć swoją pasję w dobrze prosperujący biznes.

Na początku maja w Gdańsku odbyła się 13. edycja konferencji Infoshare. W naszym studiu w strefie PKO Banku Polskiego przeprowadzaliśmy wywiady z twórcami innowacyjnych spółek technologicznych i przedstawicielami sceny startupowej.

Kolejnym materiałem, który Wam dziś prezentujemy jest wywiad z Adamem Jesionkiewiczem, astrofotografem, który nocami fotografuje piękno kosmosu, założycielem platformy astrography.com i prezesem zarządu Ifinity – polskiej firmy, która tworzy rozwiązania umożliwiające za pomocą tzw. beaconów lokalizowanie użytkownika na małej przestrzeni, w tym wewnątrz budynków, bez wykorzystywania technologii GPS.

„Wierzę, że przez zdjęcia pocztówkowe, widokówki można promować naukę. (...) Gdy dana osoba zobaczy taką fotografię, zacznie zadawać sobie pytania czym są te „kropki”, chmury. Potem dotrze do niej, że każdy taki punkt na zdjęciu to np. słońce, które świeci każdego dnia, oraz tysiące innych planet..”

Aby dowiedzieć się więcej informacji na temat astrofotografii, zachęcamy do obejrzenia poniższego wywiadu.  

 

Zobacz również pozostałe wywiady:

Po pierwsze - obsługa klienta - Michał Sadowski (Brand 24)
Crowdfunding udziałowy - Arkadiusz Regiec (Beesfund i Tokenbridge)
Branża fintech rośnie - Julia Krysztofiak-Szopa (Startup Poland)
W najbliższym czasie idziemy w kierunku badawczo-rozwojowym – Tomasz Trzciński (Comixify)
Jako imigrant masz świeże spojrzenie na rynek, na którym planujesz rozwinąć swój biznes – Maria Amelie (Startup Migrants)