– Dzięki integracji z usługą Zarezerwuj z Google, firmy korzystające z Bookero zyskają nowy kanał interakcji z klientami. Droga do dokonania rezerwacji nigdy nie była tak prosta – mówi Paweł Nowakowski, założyciel i CEO Bookero.
Firmy, które korzystają z Bookero, zyskają dodatkowy niebieski przycisk „zarezerwuj” widoczny na wizytówce, która wyświetla się w wyszukiwarce Google lub na Mapach. Po jego kliknięciu użytkownik otrzyma informacje o oferowanych cenach i usługach wraz z kalendarzem ich dostępności. Dzięki temu interakcja z klientami zyska nowy wymiar, a dokonanie rezerwacji będzie szybsze i bardziej intuicyjne. Jako pierwsze nową funkcjonalność otrzymają podmioty z branży beauty.
Co robi Bookero?
Bookero dostarcza system rezerwacji dostosowany do każdego typu działalności. Platforma nie pobiera prowizji od transakcji i oferuje elastyczny system rezerwacji, skierowany nie tylko do konkretnych branż, ale do wszystkich rodzajów biznesów. Za pośrednictwem Bookero można też zarezerwować wizytę w wybranych urzędach. Platforma w ostatnim roku podwoiła liczbę swoich rezerwacji do przeszło 200 tysięcy miesięcznie.
Współprace Bookero
W minionych miesiącach Bookero było wykorzystywane do koordynacji działań wolontariuszy niosących pomoc osobom poszkodowanym w wyniku wojny w Ukrainie. Współpracę ze startupem przedłużyło też Centrum Służby Rodzinie w Łodzi, a zaowocuje ona rezerwacją terminów na porady psychologiczne, prawne oraz dyżury specjalistów: funkcjonariuszy policji, pedagoga czy doradcy zawodowego. Bookero wspiera też schroniska dla zwierząt, udostępniając im za darmo swój system rezerwacji.
Revolut udostępnia wyszukiwarkę Atrakcje. Pomoże urozmaicić wyjazd o jedną z 300 tys. aktywności