Docplanner na zakupach w Polsce. Gigant przejmuje rodzimą firmę MyDr

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Piotr Radecki, dyrektor zarządzający ZnanyLekarz

Udostępnij:

Docplanner dokonuje kolejnej akwizycji. Po przejęciu brazylijskiej spółki Feegow w sierpniu ubiegłego roku, przyszedł czas na rodzimy podmiot. Polski gigant z sektora healthtech przejmuje firmę MyDr.

Na zdjęciu: Piotr Radecki, dyrektor zarządzający ZnanyLekarz

Firma MyDr to właściciel trzech marek.

Pierwszą z nich jest EDM – system do zarządzania placówkami medycznymi, drugą Dr100 – oprogramowanie do prowadzenia gabinetów i klinik stomatologicznych, a trzecią drNews – system informacyjny dla placówek zdrowia. Mimo że nie poznaliśmy warunków transakcji, to wiemy, że każda z tych marek będzie od teraz własnością Docplannera, który na polskim rynku działa jako ZnanyLekarz.

Informując o tej akwizycji, przedstawiciele Docplannera poinformowali również o wynikach osiąganych przez oba podmioty. Okazuje się, że MyDr współpracuje z 47000 lekarzy, a miesięcznie za pośrednictwem serwisu umawianych jest prawie 2 mln wizyt. ZnanyLekarz z kolei świadczy usługi dla 24000 lekarzy, a platformę odwiedza w Polsce każdego miesiąca ponad 6 mln pacjentów, którzy umawiają ponad 1 mln wizyt.

Poprzednie akwizycje Docplannera

Przejęcie firmy MyDr przez Docplannera jest pierwszą akwizycją jaką ZnanyLekarz dokonał na rodzimym rynku. Dotychczas polski gigant z sektora healthtech sięgał po podmioty z zagranicy, dzięki którym mógł realizować plany związane z ekspansją.

I tak ZnanyLekarz kupił w sierpniu ubiegłego roku brazylijską firmę Feegow, która rozwija oprogramowanie do zarządzania placówkami medycznymi. Natomiast rok wcześniej spółka rozpoczęła działalność w Niemczech, wchłaniając w swoje struktury firmę jameda, lokalną platformę cyfrowych usług medycznych, należącą wcześniej do Hubert Burda Media.