CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER
Startup Technologiczny Allsporter.com poszukuje kandydatów na stanowisko Customer Service Specialist w nowym zespole wprowadzającym nowy projekt na globalny rynek aplikacji. Oferujemy ogromne możliwości rozwoju oraz pracę na samodzielnym stanowisko w szybko rozwijającej się firmie.
Twoje zadania:
- Tworzenie relacji z użytkownikami naszej platformy/aplikacji mobilnej (aktywacja, pozyskanie i analiza informacji zwrotnych)
- Przygotowanie materiałów dla użytkowników (np. mailig, sms, tutoriale)
- Opracowanie strategii komunikacji z użytkownikami biznesowymi
- Analiza rynku oraz opracowanie nowych strategii generowania leadów
- Udział przy tworzeniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzi facbook i google
- Analiza UX platformy pod kątem użytkowników biznesowych
- Analiza prowadzonych kampanii reklamowych oraz szybkie działania majace na celu zwiększanie jej efektywnosci
- Przygotowanie cyklicznych sprawozdań oraz prognoz
Wymagania:
- Doświadczenie w branży technologicznej
- Znajomość rynku IT/Aplikacji
- Kreatywność, odpowiedzialność, sumienność podczas wykonywania swoich obowiązków
- Samodzielność, podejście nastawione na rozwiązywanie problemów
- Bardzo dobra znajomość j. Angielskiego w mowie i piśmie
- Mile widziane: znajomość dodatkowych języków obcych
Oferujemy:
- Wynagrodzenie stałe + premia za wyniki
- Nowoczesny system organizacji pracy
- Samodzielne stanowisko pracy
- Udział w tworzeniu innowacyjnej firmy
- Możliwość szybkiego awansu podczas ekspansji na zagraniczne rynki
- Atrakcyjna lokalizacja biura w Warszawie
- Prace w młodym, kreatywnym i energicznym zespole
Jesteśmy nowoczesną firmą tworząca nową rzeczywistość wykorzystując technologię do rozwoju modeli biznesowych na rynku globalnym. Posiadamy kompetencje i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów biznesowych. Naszym produktem jest platforma typu marketplace dedykowana branży sportowej.
Dane kontaktowe:
Listy motywacyjne oraz CV prosimy przesyłać na adres [email protected].