HOJO.PL jest pierwszym sturtup’em – Marketplace / Internetowym Brokerem Usług Sprzątania oraz najnowocześniejszą w Polsce platformą on-line łączącą firmy sprzątające z osobami i firmami poszukującymi profesjonalnych usług sprzątania. To także największa darmowa wyszukiwarka ofert usług sprzątania w Polsce. Dzięki platformie HOJO.PL można korzystać z ekonomicznych i sprawdzonych serwisów sprzątających. HOJO.PL to firma z dużym zapleczem finansowym oraz potencjałem rozwoju, w której udziałowcem jest Internet Ventures FIZ, fundusz z Grupy MCI Management.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Manager ds. E-Commerce
Miejsce pracy: Warszawa, Budynek Zebra Tower
Główne zadania:
- Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży w ramach marketplace
- Budowa i realizacja modelu sprzedaży usług marketplace
- Zbudowanie siatki kontaktów wśród przedsiębiorców i zbudowanie oferty dającej im możliwość sprzedaży swoich produktów na platformie HOJO.PL
- Analiza rynku oraz identyfikacja nowych produktów i usług, które mogą być sprzedawane za pośrednictwem HOJO.PL
- Pozyskanie nowych partnerów w oparciu o kontakty własne, networking, cold call
- Tworzenie ofert handlowych i prezentacji dla klientów
- Negocjacje i zawieranie umów z partnerami
- Opracowanie we współpracy z Marketingiem działań promocyjnych zwiększających ruch odwiedzających i współczynnik konwersji
- Koordynacja wdrożenia klienta do użytkowania platformy i stała opieka oraz dbałość o wysoką jakość usług marketplace dla strategicznych partnerów
Wymagane doświadczenie i umiejętności:
- Wykształcenie: wyższe
- Co najmniej 2-3 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B lub doświadczenie w sprzedaży poprzez sklepy internetowe i wiodące platformy sprzedażowe
- Mile widziane doświadczenie w pracy z usługami API, systemami ERP
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (B2), umożliwiającym swobodną komunikację mailową, telefoniczną i bezpośrednią
- Bardzo dobra znajomość rynku i trendów e-commerce
- Umiejętność skutecznego pozyskiwania leadów, budowania bazy klientów
- Zdolność szybkiego budowania relacji z kontrahentami
- Wysoki poziom orientacji na klienta, przedsiębiorczość
- Umiejętności prowadzenia negocjacji oraz wysokie umiejętności komunikacyjne
- Terminowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność analizy raportów i wyciągania wniosków dla optymalizacji działań
- Dążenie do własnego rozwoju, poznania nowych technologii
Oferujemy:
- Umowę o pracę lub umowę o współpracę B2B (do wyboru)
- Perspektywę szybkiego rozwoju osobistego i zawodowego
- Możliwość realizacji własnych pomysłów
- Samodzielną pracę, stwarzającą możliwości rozwoju w dynamicznej organizacji
- Program szkoleniowy (indywidualnie uzgodniony system szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe i osobistą efektywność)
Termin składania aplikacji: 15.03.2015 r.
Jedynie osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie aplikacje zawierające CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres [email protected], podając opis w tytule „Manager ds. E-Commerce”.
Dziękujemy wszystkim zainteresowanym kandydatom za ich wnioski. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”