Customer Success Specialist
Lokalizacja: Białystok/Warszawa
W Calamari, naszą misją jest ułatwianie pracy HR i zarządzania ludźmi w taki sposób aby dać przedsiębiorstwom możliwości do lepszego rozwoju ich biznesu.
W Calamari Specjalista ds. Customer Success jest odpowiedzialny za pracę z klientami, przyczyniając się do ich sukcesu. Będziesz częścią nowoczesnego działu wsparcia klienta, którego misją jest pomoc użytkownikom w osiąganiu sukcesu z Calamari.
Dlaczego Calamari?
- Jesteśmy polskim startupem branży IT/HR, pracujemy z klientami z ponad 45 krajów na 6 kontynentach, dzięki czemu będziesz pracowała/ł w niezwykle dynamicznym i multi-narodowym środowisku co przysparza wielu interesujących wyzwań.
- Pokażemy Ci w jaki sposób budować dobre długoterminowe relacje z klientami i pomożemy rozwijać umiejętności interpersonalne pomocne w budowaniu relacji z klientami,.
- Będziesz miała/ł możliwość pracy w młodym i rozwijającym się zespole z klientami w wielu różnych krajach i doskonalić swoje kontakty w branży IT.
- Zapewnimy Ci szkolenia techniczne z Calamari i przygotujemy do pracy przy użyciu najnowocześniejszych narzędzi internetowych. Będziesz miała/ł szansę pracować przy projektach prowadzonych zgodnie z metodykami Agile.
Na co dzień będziesz…
- Komunikować się z klientami z całego świata w języku angielskim (poprzez e-mail / telefon / skype / czat online).
- Będziesz odpowiedzialna/ny za obsługę obecnych i nowych klientów włącznie z odpowiadaniem na ich pytania mailowo / na czacie / telefonicznie, pomocą przy rozwiązywaniu problemów technicznych, konfiguracją systemu dla klienta, prezentacją systemu klientowi.
- Będziesz kluczowym uczestnikiem procesu sprzedażowego, ponieważ klient obsłużony z sukcesem to klient zadowolony, a klient zadowolony chętnie płaci za swoje zadowolenie. W większości przypadków nie będziesz brać udziału w aktywnym poszukiwaniu nowych klientów. Nie mniej jednak praca z już pozyskanymi klientami będzie polegała na proaktywnym kontakcie w celu lepszego poznania potrzeb i zwiększenia zaangażowania w pracy z produktem.
- Będziesz konfigurować i prezentować system nowym klientom online oraz zbierać informację zwrotną od klientów
- Będziesz uzupełniać i organizować bazę danych klientów
- Współpracować z innymi członkami zespołu Calamari (częściowo pracującymi zdalnie w różnych lokalizacjach)
O Tobie…
- świetnie komunikujesz się w języku angielskim (w mowie i piśmie),
- nie boisz się IT, masz podstawową wiedzę o narzędziach IT (Skype/Gmail/CRM)
- jesteś dobra w rozwiązywaniu problemów analitycznych lub po prostu lubisz pomagać ludziom i jesteś empatyczna
- zorientowana na cel, chętna do nauki i pracy w młodym zmotywowanym zespole
- jesteś otwarta na zmiany i szybko się uczysz, jesteś gotowa brać odpowiedzialność za swoje decyzje
- mile widziane doświadczenie w HR i/lub biznesie typu SaaS
- mile widziany j. hiszpański lub/i j. francuski
Jeżeli chcesz do nas dołączyć prześlij na [email protected] CV i list motywacyjny w języku angielskim.