Jesteśmy jedną z większych w Polsce platform e-commerce. Do dynamicznie rozwijającego się zespołu poszukujemy osoby, która zajmie się komunikacją e-commerce.
Stanowisko: E-commerce Senior Specialist / Starszy Specjalista e-commerce
Zadania:
- Monitorowanie trendów w zakresie e-commerce oraz metod pozyskiwania ruchu
- Tworzenie analiz marketingowych, w tym m.in.:
- Zachowań i preferencji grup docelowych,
- Efektywności poszczególnych dostawców, rozwiązań i ścieżek konwersji,
- Źródeł ruchu i technik marketingowych konkurencji,
- Efektywności technik lojalnościowych
- Udział w tworzeniu strategii rynkowej
- Proponowanie nowych rozwiązań funkcjonalnych
- Opracowywanie długofalowej strategii pozyskiwania ruchu
- Budżetowanie
- Opracowywanie założeń dla działań typu SEO/SEM
- Opracowywanie założeń dla poszczególnych kampanii
- Pozyskiwanie ofert od potencjalnych podwykonawców
- Tworzenie media planów
- Sporządzanie briefów dla podwykonawców
- Ocena ofert i ich dopracowywanie z podwykonawcami
- Negocjacje
- Zapewnianie sprawnej realizacji kampanii, rozwiązywanie problemów
- Monitorowanie kampanii i reagowanie na odchylenia od spodziewanych rezultatów
- Tworzenie analiz po kampaniach, formułowanie wniosków rozwojowych
Oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku
- Udokumentowane / poparte referencjami sukcesy w postaci dostarczania ruchu konwertującego na sprzedaż
Pożądane cechy:
- Umiejętność analitycznego myślenia, przetwarzania dużej ilości informacji,dostrzegania braków informacyjnych, wyciągania wniosków, planowania i przewidywania.
- Kreatywność zadaniowa – zdolność do generowania oryginalnych pomysłów, sposobów rozwiązania danego problemu
- Wysoka samodzielność i autonomia – konsekwencja, brania odpowiedzialności, umiejętność obrony własnego stanowiska, odporność na wpływy społeczne.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: [email protected]