Antygrupa
Przedsiębiorczość jest trudna i właśnie dlatego większość startupów upada. Można jednak temu zaradzić zdobywając wiedzę z książek o biznesie. Oto 10 tytułów, po które powinien sięgnąć każdy, kto myśli o ruszeniu z własnym projektem.
Za każdą biznesową koncepcją powinny podążać dwa pytania: czy trafiam w potrzebę klientów i czy jestem w stanie na tym zarobić? Możesz to sprawdzić bez większego wysiłku i na dodatek w 24 godziny. Do dzieła!
Punit Soni po długiej karierze w Google, Motoroli i Flipkarcie postanowił założyć własną firmę. Skupił się on na problemach lekarzy. W trakcie wizyt zauważył, że najbardziej dokuczliwym bólem tej branży jest spisywanie notatek i robienie dokumentacji...
Podobno „dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach”. Ta reguła nie ma jednak racji bytu w biznesie, gdzie klarowność w kwestii finansów to priorytet. Nie inaczej jest w branży IT. Dlaczego określenie budżetu już na etapie wysyłania zapytania ofertoweg...
Google wykonał odważne ruchy. Najpierw utworzył ekosystem Assistant skierowany do deweloperów, aby później uruchomić nowy program z kapitałem inwestycyjnym dla startupów, które budują w nim swoje aplikacje.
Spóźnieni i zagubieni pasażerowie, którzy mogą nie zdążyć na swój lot, otrzymają błyskawiczną pomoc. Stanie się tak za sprawą systemu rozpoznawania twarzy oraz sztucznej inteligencji testowanych na lotnisku Changi w Singapurze.
W ostatnich miesiącach RODO wstukiwane jest w wyszukiwarkę pewnie częściej niż Robert Lewandowski. Nic dziwnego, skoro już za niespełna miesiąc czeka nas rewolucja w polityce ochrony danych osobowych.
Pomysłodawcy projektów często dysponują wyłącznie prototypem swojego produktu lub koncepcją nowej technologii. Takie projekty mają niewielkie szanse na finansowanie. Dlaczego tak trudno przekonać fundusz do przeznaczenia środków na rozwój prototypu?
Beauty to piąta z najpopularniejszych kategorii na Pinterest. Użytkownicy poszukują tam samouczków i inspiracji makijażowych, które pasują do ich odcienia skóry. Jest to nie lada wyzwanie, ponieważ trudno jest znaleźć dany typ urody wśród milionów zd...
Pomiar nie kończy się z chwilą zaplanowania mierzalnej kampanii. Musi być prowadzony systematycznie, tak aby można było dokonywać bieżących modyfikacji. Należy go podsumować po zamknięciu programu lub też w ramach cyklicznej oceny.