Antygrupa
Do tej pory serwis zakupowy Szopi.pl działał w sześciu największych polskich aglomeracjach. Wkrótce jednak ma się to zmienić, bo jego twórcy zapowiadają wejście na nowe rynki.
Kiedy twórcy Optical Electronics zgłosili się do programu KPT ScaleUp, prowadzili biznes dopiero od półtora roku. Dzisiaj realizują kontrakty oświetlania prestiżowych obiektów i właśnie pozyskali inwestora. INNOventure sfinansuje kolejne prace badawc...
To, czy sprzedasz produkt lub usługę, często zależy od słów, które kierujesz do klienta. Trafne będą na Ciebie pracować, chybione tylko zniechęcą odbiorcę. Jak należy więc opakować ofertę, aby była ona atrakcyjna? Oto kilka przykładów i praktycznych...
Minęły prawie dwa lata od odejścia z etatu i założenia pierwszego startupu. Im dalej w morze, tym wiem, że podjąłem właściwą decyzję. Pozbyłem się lusterka wstecznego i jestem z tego zadowolony.
Krótkie wiadomości tekstowe obecne są w naszym życiu już od ponad ćwierć wieku. Wykorzystuje się je nie tylko w komunikacji prywatnej, ale i w biznesie. Na czym polega ich fenomen? Najważniejsze kwestie dotyczące roli SMS przybliża raport o komunikac...
W dniach 2-4 lutego w Krakowie odbędą się warsztaty, które pobudzają dzieci i młodzież do nauki cyfrowych oraz biznesowych kompetencji. Ta edycja to efekt współpracy Krakowskiego Parku Technologicznego, Inkubatora Technologicznego KPT, WebTango.pl or...
Po dziesięciu tygodniach akceleracji 11 startupów zakończyło w miniony poniedziałek program ReaktorX i zaprezentowało się przed jury. Zwycięzcą tej edycji jest Fasadio.
W minionym roku dokonaliśmy trzech inwestycji, zapewniając spółkom 2 700 000 zł finansowania. Tak Bartosz Lipnicki, Partner Zarządzający Alfabeat, mógłby w jednym zdaniu podsumować miniony rok. Co jeszcze udało się osiągnąć temu akceleratorowi i fund...
Adaptacja pracownika jest jednym z kluczowych procesów obok rekrutacji i selekcji. Skuteczny onboarding rozpoczyna się na długo przed podpisaniem umowy. To coś więcej niż przedstawienie współpracownika zespołowi i pobieżne omówienie zadań. Jak sprawi...
Pod koniec roku Elon Musk pochwalił się, że sprzedał 30 tys. czapeczek z logiem jego nowej firmy The Boring Company i zapowiedział wówczas, że ruszy ze sprzedażą… miotaczy ognia. Słowa dotrzymał i przyjął do tej pory ponad 10 tysięcy zamówień.