Antygrupa
Dwuosobowy zespół Lovely przekonał inwestorów do zaangażowania się w projekt i w efekcie pozyskał 1,64 mln złotych na rozwój inteligentnego gadżetu erotycznego. Niebawem będzie sprzedawany w amerykańskiej sieci Target.
– Nie możemy traktować naszych klientów jak zdjęcia i “przepuszczać” ich przez filtr w Instagramie. Odbiorcy nie zrozumiesz patrząc tylko na jego dobrą stronę. Musisz spojrzeć również na tę ciemną, pełną wstydu – tylko wtedy możesz go naprawdę zrozum...
Szacuje się, że w Polsce działa ok. 2 mln mikrofirm. Od 1 stycznia 2018 r. ich właściciele będą musieli co miesiąc wysyłać do fiskusa rejestry VAT w formacie jednolitego pliku kontrolnego (JPK). Nowy obowiązek spadnie również na barki startupowców. C...
Podstawą przedsiębiorcy, który chce obniżyć koszty prowadzenia jednoosobowej działalności, powinna być znajomość przepisów. To w nich znajdzie najwięcej sposobów na oszczędzanie i dowie się jak wliczyć niektóre wydatki w koszta firmowe. My postanowil...
Ponad połowa Polaków kupuje online. Jednym z czynników, który skłania internautów do wyboru danego e-sklepu, są wygodne metody płatności. Obecnie przeważają na tym polu szybkie przelewy online, warto jednak zwrócić uwagę na nowe kanały płatności, któ...
Firmy technologiczne ABM Space i Amepox oraz zespół inżynierów z Politechniki Warszawskiej opracowali koncepcję inteligentnego żagla słonecznego, który w przyszłości będzie wykorzystywany podczas misji eksploracyjnych w kosmosie. Na razie zachwyciła...
Przez ponad 12 miesięcy Uber ukrywał, że został zaatakowany przez hakerów. Nowy prezes poinformował we wtorek, że rok temu przestępcy ukradli dane 57 użytkowników aplikacji i zapowiedział, że już podjął kroki mające zwiększyć bezpieczeństwo.
Płatności elektroniczne deklasują inne metody płacenia za zakupy w internecie - wybiera je 66 proc. e-konsumentów. Z pomocą sklepom przychodzą dostawcy oprogramowania, którzy w ramach platformy sklepowej oferują również zintegrowane płatności online.
Wielu przedsiębiorców chcąc dotrzeć do większej liczby klientów decyduje się na rozszerzenie działalności na zagraniczne rynki. Jakkolwiek wiąże się to z dużym ryzykiem, może przynieść przedsiębiorstwu znaczne korzyści materialne. Jak wyglądała ekspa...
– Młodym przedsiębiorcom brakuje cierpliwości i szacunku do rynku. W swoich wizjach widzą go zawsze bardziej różowo, innowacyjnie, hightechowo. A on nie zawsze taki jest. Zmiana też potrzebuje czasu – mówi Tomasz Plata, współzałożyciel Autenti.