Antygrupa
Startup to typ działalności biznesowej obarczonej dużym ryzykiem fiaska: w zależności od branży, szanse przetrwania na rynku po 4 latach działalności wahają się pomiędzy 38 a 58%. Aż 3/4 nowych firm upada z powodu przedwczesnego lub nieprawidłowo prz...
Startupy przyniosą wzrost "eksportu ekonomicznego" Klastra Innowacji Społeczno-Gospodarczej, który powstał przy wsparciu Urzędu Miasta Krakowa. Z tej inicjatywy UMK jest najbardziej dumny i to ona wspiera krakowskich startupowców. Co jeszcze miasto r...
Izraelska spółka Slidely kupiła polską platformę UnStock, która umożliwia zarabianie na treściach wideo. Jej zespół trafi do nowego właściciela, a ten uruchomi w Polsce swoje biuro.
Poza pięknymi biurami i komfortowymi warunkami pracy łączy ich ta sama filozofia robienia biznesu. Na 20 piętrze jednego z warszawskich wieżowców, w Białymstoku i w Oslo, grupa norweskich inwestorów rozwija Explorer HQ - skandynawski hub dla firm tec...
3TS Capital Partners, Innovation Nest i Trigon TFI inwestują ponad 19,3 mln złotych w platformę do obsługi siłowni Perfect Gym. Dzięki tym środkom warszawski startup ruszy z międzynarodową ekspansją i doda nowe funkcje do systemu.
Snap Inc. ruszył w Polsce ze sprzedażą okularów do rejestrowania wideo Spectacles. Dostępne są w trzech kolorach: czarnym, niebieskim i czerwonym, a żeby je dostać trzeba zapłacić 629,99 złotych – to więcej niż na Zachodzie.
Wiele firm deklaruje, że klient jest najważniejszy. Poznańskie Hekko.pl, będące częścią holdingu R22 S.A., postanowiło przeprowadzić eksperyment, oddając użytkownikom realną władzę nad własną ofertą. Wyniki są zdumiewające. Czy wytyczą nowy trend w k...
– Podpisanie umowy inwestycyjnej jest najczęściej poprzedzone wieloma spotkaniami. Wśród czynników, które mogą przekreślić szansę na sfinalizowanie transakcji, można wymienić przede wszystkim postawę roszczeniową pomysłodawców i postrzeganie inwestyc...
Budując biznes, nie zdajemy sobie sprawy, z jak wielu danych można skorzystać. Nie wiedząc, jak ich używać, wolimy ufać intuicji lub naśladować innych. Co można zrobić, by dzięki wykorzystaniu wiedzy badawczej, wprowadzić mądre zmiany?
Od jakiegoś czasu coraz większa popularność zdobywa książka Mathew Dixon’a i Brenta Adams’a pt. The Challenger Sale, według której sprzedawcy dzielą się na 5 typów osobowościowych, które znacząco determinują wyniki ich pracy i skuteczność osiąganych...