Antygrupa
E-sklepy rzadko korzystają z usług agencji performance marketingowych. Według badania przeprowadzonego przez platformę Shoper, połowa z nich jest w stanie przeznaczyć na dwumiesięczną kampanię AdWords nie więcej niż 500 zł. Jak przy takich ograniczen...
Po kilku piwach z założycielami startupów często słyszymy: “Nasz marketing to chaos. Od jednego deal’a do drugiego. Nikt nie wie co będzie robił jutro. Dlaczego nie możemy przebrnąć przez jeden dzień bez gaszenia pożarów?”
Nadal niewiele osób utożsamia wykorzystanie nowych technologii z rolnictwem. Niemniej od pewnego czasu można zaobserwować olbrzymie zainteresowanie w szczególności młodego pokolenia rolników czy lekarzy weterynarii nowinkami technologicznymi.
Przeciętny programista Javy spędza w jednej firmie 1,72 roku, wynika z analizy przeprowadzonej przez szkołę programowania online Kodilla. To pokazuje intensywną rotację na tym stanowisku, gdzie firmy “podbierają” sobie pracowników przez LinkedIn. Jed...
Ekonomia współdzielenia w Chinach ma się dobrze i już niebawem będzie warta ponad 705 miliardów dolarów. Możemy tam wypożyczyć między innymi specjalne kapsuły i parasole. Zobacz, co jeszcze wymyślili Chińczycy.
Na moment przed wyjściem do pracy sięgasz po smartfona i zamawiasz smoothie oraz sałatkę owocową do odebrania z pobliskiej domowej kuchni. Po pracy odwiedzasz sąsiadów na wspólną biesiadę przy risotto, a jedną dodatkową porcję zanosisz jeszcze miłej...
Dotacja z Urzędu Pracy na założenie firmy to wsparcie dla osób mających plan na biznes i chcących spróbować swoich sił w danej branży. Warto się o nią starać przed rozpoczęciem prowadzenia działalności gospodarczej, gdyż jest to bezzwrotna pomoc fina...
SARE rozpoczęło czternastą edycję Badania wykorzystania poczty elektronicznej. Badanie to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt media planów i strategii w online marketingu.
Pomysł jest prosty. Foodles instaluje w biurze automat, a potem codziennie przywozi do niego świeże posiłki, aby pracownicy firmy mogli kupić obiad. Tak ma być taniej, szybciej i bez konieczności zamawiania jedzenia.
GetResponse, największy polski dostawca usług online marketingowych, zapytał 2800 marketerów ze 127 krajów o to, czy według nich email marketing wciąż jest skuteczny i jak korzystają z automatyzacji.