Antygrupa
Letnie Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro i związane z nimi sportowe emocje powoli dobiegają końca. Jak mogłaby wyglądać rywalizacja o olimpijskie złoto w marketingu, gdyby do walki stanęły nowe technologie i najlepsze reklamowe rozwiązania?
O blisko 14% wzrosła w ubiegłym roku liczba cyberprzestępstw w Polsce, a 34% wszystkich incydentów stanowiło podszywanie się pod osobę lub instytucję w celu wyłudzenia informacji (tzw. phishing) – wynika z raportu CERT Polska.
Uber i Volvo tworzą autonomiczne taksówki. Ich pojazdy już w tym miesiącu będą wozić pasażerów po ulicach w Stanach Zjednoczonych. Docelowo flota samojeżdżacych aut ma wynieść sto sztuk.
Kupić suknię ślubną, wybrać orkiestrę i zaprosić gości. Przygotowanie ślubu i wesela kosztuje nie tylko sporo pieniędzy, ale też czasu i nerwów. A jak zrobić to dobrze? Pomoże ci w tym ta aplikacja mobilna.
W ubiegłym roku Snapchat zarobił 50 milionów dolarów. Rok 2016 planuje zamknąć kwotą 300 milionów dolarów dochodu, a następny między 500 mln, a miliardem dolarów. Jak mówią eksperci, to duży skok. Tym bardziej, że mało kto wie, jak Snapchat zarabia n...
– Nauczycielka z czwartej klasy zmieniła moje życie. Dzięki niej zrozumiałem, że bycie bałaganiarzem i "nerdem", który lubi czytać książki nie jest niczym złym – pisał Bill Gates, współzałożyciel Microsoftu, jeden z najbogatszych ludzi świata. Na blo...
Zalando, wiodąca platforma modowa w Europie, już w tym miesiącu rozpocznie budowę drugiego, międzynarodowego centrum logistycznego, które powstanie w Gryfinie pod Szczecinem. Razem z zaufanym partnerem, firmą Goodman, Zalando stworzy nieruchomość o w...
Rada Ministrów 16 sierpnia br. przyjęła projekt tzw. „małej ustawy o innowacyjności”, która przewiduje wprowadzenie pakietu rozwiązań, w szczególności nowych instrumentów podatkowych, promujących wdrażanie innowacji.
Firma doradcza PwC nawiązała współpracę z SentiOne, wiodącym dostawcą danych z monitoringu Internetu w Europie. Dane te posłużą PwC do zaawansowanej analizy treści internetowych, wykorzystywanej w projektach dla klientów.
Aplikacja, która z powodzeniem działa we Francji, już niedługo może pojawić się w polskich sklepach. Startup z Poznania opracował system Coldfinder, który pozwala na sprawdzenie historii temperatury produktów. Wystarczy zeskanować QR kod.