Antygrupa
W lipcu, zespół internetowej platformy edukacyjnej Preply, zakwalifikował się do międzynarodowego programu akceleracyjnego Techstars. Co kryje się pod pojęciem akceleratora startupów, dlaczego są one potrzebne i dlaczego startupowcy to nie konkurencj...
Inkubator technologiczny Xevin Lab zainwestował prawie milion złotych w serwis InterviewMe.pl oferujący narzędzie do tworzenia cv i listów motywacyjnych.
Divante, specjalizujące się w rozwiązaniach z obszaru e-biznesu, uruchamia pierwsze zagraniczne biuro. Spółka, której ponad połowa nowo pozyskanych kontraktów pochodzi spoza Polski, zdecydowała się na ekspansję na rynku holenderskim.
- Żałuję, że nie wymyśliliśmy SALESmanago trzy lata wcześniej, zanim zaliczyliśmy pięć startupowych porażek z innymi podobnymi w sumie projektami - mówi CEO, Grzegorz Błażewicz. - Z drugiej strony dobrze, że SALESmanago przyszło właśnie po tych poraż...
Ostatnio pisaliśmy o tym, że do Sądu Federalnego w Los Angeles wpłynął drugi już pozew przeciwko Spotify. Artyści domagają się w nim, by spółka wypłaciła im łącznie 340 mln dol odszkodowania za rzekome naruszenie praw autorskich. Tym razem jednak mam...
Za mało klientów, za dużo obowiązków - to obecnie dwa najważniejsze problemy polskich przedsiębiorców i dwa kluczowe wyzwania w 2016 roku. Tym, co najmniej właścicieli firm martwi jest rotacja pracowników.
Osoby dbające o zdrowy tryb życia zwykle weryfikują, czy posiłek, który mają zjeść jest na pewno “zdrowy”. Równie często liczą kalorie i sprawdzają wartości odżywcze artykułów spożywczych. Zadanie to ułatwi im DietSensor, kieszonkowy skaner żywności.
9 grudnia odbyło się pierwsze webinarium w ramach projektu Nowa koncepcja SEO, którego tematem przewodnim był audyt strony internetowej „na żywo”. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, platforma WhitePress w opracowała kompletny dokument w formie rapor...
Social Wolves, polskie przedsiębiorstwo społeczne, działające na rzecz odpowiedzialnej i kompetentnej kadry zarządzającej, jako jedyne reprezentuje Polskę w prestiżowym rankingu przedsiębiorców społecznych Forbes 30 Under 30 Europe.
Za kontakt z klientami najczęściej odpowiada zespół przydzielony do tego zadania. Coraz częściej jednak o problemach użytkowników programów dowiadują się prezesi spółek, którzy na kilka godzin dołączają do Biura Obsługi Klienta. Po co? Żeby poznać ic...