Antygrupa
Chcecie obdarować swoich najbliższych świątecznymi prezentami? Macie już budżet, znacie ich zainteresowania i preferencje, ale ciągle brakuje najważniejszego – pomysłu. Dlatego w tym roku przygotowaliśmy wielki prezentownik, w którym znajdziecie świą...
Bill Gates powołał do życia Breakthrough Energy Coalition, organizację, której członkowie będą inwestować w przedsięwzięcia dotyczące odnawialnych źródeł energii. W projekcie bierze udział m.in. Mark Zuckerberg i Richard Branson. Miliarderzy będą tak...
Platforma WhitePress wspierająca działania content marketingowe ma przyjemność́ zaprezentować́ zupełnie nowy projekt edukacyjny skierowany do specjalistów SEO, agencji SEO, start-upów oraz osób zajmujących się samodzielnym promowaniem stron intern...
W weekend 12 i 13 grudnia w Campus Warsaw na Pradze odbędzie się Hack’N’GO czyli wyjątkowy, charytatywny konkurs programistyczny. Wydarzenie będzie jednym z pierwszych zorganizowanych w Campus Warsaw – niesamowicie klimatycznym, założonym przez Googl...
Polsko-szwedzki startup Skriware oferujący drukarki 3D ruszył ze zbiórką pieniędzy na Kickstarterze. W czterdzieści osiem godzin zebrał ponad połowę wymaganych środków. Jeśli akcja crowdfundingowa zakończy się sukcesem to już w drugiej połowie 2016 r...
BlaBlaCar, platforma skupiająca największą na świecie społeczność użytkowników wspólnych przejazdów, ogłosiła debiut w Brazylii. To pierwszy kraj w Ameryce Południowej i drugi - po Meksyku - w Ameryce Łacińskiej, gdzie obecny jest serwis.
Autoresponder kojarzy nam się z prostą automatyczną wiadomością wysyłaną z naszego adresu e-mail. Nic w tym błędnego, jednak od pewnego czasu to słowo ma też inne znaczenie.
Według Kevina Goldsmitha, VP of Engineering w Spotify, ogromny sukces, jaki odniósł szwedzki serwis, można zawdzięczyć wyjątkowej energii zespołu. W rozmowie z nami opowiedział o istocie równowagi pomiędzy autonomią i chaosem oraz zachowaniem kultury...
Ponad 100 zgłoszeń to wynik tegorocznej rekrutacji do projektu „Go Creative. Biznes na Start”, która odbyła się w lutym 2015. Pięciu przedsiębiorców spośród wszystkich uczestników programu już rozwija swoje firmy.
Dla niedużej firmy wprowadzenie produktów do sieci sklepów spożywczych stanowi poważne wyzwanie. Czy można coś zrobić, aby ułatwić sobie drogę na sklepowe półki? Tak – trzeba przygotować dobrą ofertę oraz nawiązać kontakty z kupcami.