Antygrupa
Znajomym w sieci ufamy bardziej niż sąsiadom i prawie tak samo, jak przyjaciołom czy rodzinie – takie wnioski płyną z raportu Entering the Trust Age*, przygotowanego przez BlaBlaCar we współpracy z New York University Stern.
Sukces młodej marki z Londynu przykuł uwagę funduszu Vostok Emerging Finance, który zain-westował 3,4 mln dolarów w markę pomimo Brexitu.
Według Deloitte polskie startupy wciąż są niedojrzałe. Między innymi przez brak zaufania społecznego, niechęć do podejmowania ryzyka i strach przed porażką. Natomiast pozytywnie wpływają na polską gospodarkę. Zapoznaj się z raportem „Diagnoza ekosyst...
Podczas Forum zostaną zaprezentowane najważniejsze narzędzia informatyczne (internetowe oraz mobilne), które mogą być wykorzystywane przez firmy i instytucje dysponujące bardzo ograniczonym budżetem marketingowym.
Nihal Raj, to pochodzący z Indii, młody szef kuchni, który swoją przygodę z pieczeniem rozpoczął w wieku czterech lat. Dziś, jako sześciolatek, prowadzi swój kanał na YouTubie i pokazuje jak wykonac proste przepisy. Jeden z jego filmików spodobał się...
W każdym nowym startupie założyciele mierzą się z problemem zdobycia środków do rozwijania pomysłu do czasu kiedy zacznie on przynosić zyski. Popularnym rozwiązaniem tej kwestii jest pozyskanie inwestora. W jaki sposób może kształtować się jego pozyc...
W ponad 24 tys. kawiarni na całym świecie, Starbucks serwuje ciepłe napoje i ciastka. Sieć ta należy do Howarda Schultza, amerykańskiego miliardera, którego majątek szacuje się na blisko 3 mld dolarów. Jaka jest jego recepta na sukces?
Po przetrzepaniu wszystkich kieszeni stwierdzasz, że zgubiłeś portfel. Pytanie tylko: gdzie? Leif pomoże ci odszukać zgubę.
Walutomat i internetowykantor.pl, serwisy za pomocą których możemy wymienić walutę online, w sam piątek 24 czerwca, osiągnęły obrót w wysokości 200 milionów złotych. To rekord jeśli chodzi o działalność serwisów polskiej spółki Currency One.
Z publikacji „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” dowiesz się kim są polscy e-konsumenci, co kupują online oraz jakie zachęty i problemy uważają za najbardziej znaczące dla swoich zakupów w sieci.