Antygrupa
Megafoni to innowacyjna technologia internetowa umożliwiająca prowadzenie firmy na Facebooku. W skład nowej oferty dostępnej na megafoni.pl wchodzi nowy, inteligentny komunikator, który pozwala zarządzać treścią, kolejkować wpisy, bliżej poznać swoic...
Spółka Brand24 S.A. pozyskała prywatnego inwestora, który kupił 5% udziałów za 200 tys. złotych, wyceniając startup na kwotę 4 milionów złotych. Inwestycji dokonał Andrzej Zydorowicz, anioł biznesu i Członek Zarządu Altus TFI.
Warszawa, 18 kwietnia 2012: NaviExpert, dostawca mobilnej nawigacji GPS z funkcją omijania korków, znalazł się w gronie finalistów konkursu na 100 najbardziej obiecujących europejskich przedsiębiorstw prywatnych z branży nowych technologii.
Artykuł jest częścią Trendbooka 2023 NowegoMarketingu, dostępnego za darmo na stronie nowymarketing.pl/trendbook2023. Zapoczątkowany w czasie pandemii boom na e-commerce nie minie. Po ustąpieniu pandemicznych ograniczeń w handlu stacjonarnym, tempo r...
18 kwietnia 2012 roku na rynku aplikacji mobilnych oficjalnie zadebiutowała nowa platforma: serwis JuupStore. W trakcie konferencji prasowej zaprezentowano markę oraz główne funkcjonalności serwisu.
Biorący udział w House of Walkers Project mają szansę wygrać 100 tys. zł i profesjonalne wsparcie w prowadzeniu firmy. Zgłoszenia można przesyłać jeszcze tylko przez 5 dni. Wystarczy nagrać krótki film prezentujący pomysł na biznes oparty na pasji.
W internecie pojawiła się nowa ciekawa przestrzeń dla użytkowników – międzynarodowy serwis społecznościowy Placeknow.com. Portal jest innowacyjnym pomysłem na wygenerowanie miejsca w sieci pozwalającej miastom, organizacjom i indywidualnym użytkownik...
7 formatów, codzienne publikacje i obietnica niezanudzania widzów. Właśnie ruszyła telewizja dla przedsiębiorców i miłośników technologii StartupTV.pl.
Startup EduKoala, który odnosi sukcesy na arenie międzynarodowej dostał się do finałowego konkursu, który odbędzie się w Helsinkach. Oznacza to, że twórców EduKoali czeka 6 tygodni pracy nad startupem pod okiem specjalistów z najwyższej półki.
16 kwietnia ruszyła nowa kampania reklamowa foodini.pl. W Warszawie pojawiło się ponad 90 nośników outdoor – billboardy, citylighty i frontlight’y. Najnowsza kampania supermarketu online prowadzona jest pod hasłem „…a czas oszczędzam TAK!”.