Influencerzy są fenomenem kulturowym – Kamil Bolek (LifeTube)

Udostępnij:
O influencer marketingu, sieci LifeTube i współpracy biznesu z influencerami opowiada Kamil Bolek, członek zarządu i dyrektor marketingu w LifeTube.

Na początku maja w Gdańsku odbyła się 13. edycja konferencji Infoshare. W naszym studiu w strefie PKO Banku Polskiego przeprowadzaliśmy wywiady z twórcami innowacyjnych spółek technologicznych i przedstawicielami sceny startupowej.

W ostatnim materiale prezentujemy wywiad z Kamilem Bolkiem, członkiem zarządu i dyrektorem marketingu w LifeTube – największej sieci partnerskiej platformy YouTube. 

„Influencer musi mieć przynajmniej trzy cechy, żeby móc go tak nazwać – po pierwsze musi być to konkretna osoba. Nie żadna redakcja, medium, wydawca czy tygodnik. Druga istotna rzecz to fakt, że ta dana osoba musi tworzyć treści. No i rzecz numer trzy – influencer musi mieć swój kanał komunikacji, by te treści móc publikować”. 

Aby dowiedzieć się więcej na temat influencer marketingu, zachęcamy do obejrzenia poniższego wywiadu.

 

Zobacz również pozostałe wywiady:
Po pierwsze - obsługa klienta - Michał Sadowski (Brand 24)
Crowdfunding udziałowy - Arkadiusz Regiec (Beesfund i Tokenbridge)
Branża fintech rośnie - Julia Krysztofiak-Szopa (Startup Poland)
W najbliższym czasie idziemy w kierunku badawczo-rozwojowym – Tomasz Trzciński (Comixify)
Jako imigrant masz świeże spojrzenie na rynek, na którym planujesz rozwinąć swój biznes – Maria Amelie (Startup Migrants)
Astrofotografia ma wymiar estetyczny i emocjonalny – Adam Jesionkiewicz (Ifinity)
Dla mnie wartość kodu jest tam, gdzie są prawdziwe problemy – Ola Kunysz (Tipser)
Informatyka kwantowa rozwiązuje kompletnie inne problemy niż ta tradycyjna – Ram Dušić Hren (IBM Q)
Rolnictwo, edukacja oraz opieka zdrowotna to obszary, w których sztuczna inteligencja może rozwiązać wiele kluczowych problemów – Zaynah Bhanji